Thunegutt Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Da skal motoren min endelig hentes i morgen så na skal det bli gang i denne tråden igjen har ver lei en stund pågrunn av venting på deler å motor fra overhaling. Fine Skru litt på Søndag da? Lørdag er det gokart som gjelder
Thunegutt Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Komme hjem Onsdag. Så skal jeg hente sykkelen neste dag Men vi fikser det til neste helg
Thunegutt Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Da har vi begynt litt med motoren. Nytt register er montert. Toppen montert med ARP bolter og vanos er stilt inn. Det som står for tur nå, er å shimse ventilene. Siden ventilene og ventilsetene er slipt, er ventilklaringen blitt en god del strammere. Nytt verktøy for å presse ned ventilløfterne er bestilt, så kan vi begynne å måle shimsa
_Spike_ Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Gromt!! Nå begynner det og ligne noe!! Blir spennende og se når motor og bil er oppe og går! Stå på gutta boys
quanto Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 hvor høy komp er det med de stemplene? kunne muligens tenke meg ett slikt kit selv drit bra bygg !
einar Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Skrevet Juli 29, 2011 denne motoren havner på 9,5-1 i komp men du kan jo bestille det du selv vil ha
SSM Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Kor møkje vil du ha for å justera ventilane på min Einar?
Thunegutt Skrevet Juli 30, 2011 Skrevet Juli 30, 2011 Jepp! Den kommer på BMW treffet på Rudskogen til helgen
einar Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Skrevet Juli 31, 2011 Kor møkje vil du ha for å justera ventilane på min Einar? då må du hørra me thune han så tar seg av detta
einar Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 fant denne filmen av bilen min på youtube i dag var rett etter montering av kompressor på orginal motor hadde litt problem med bensin pumpå så gjekk ikkje heilt sjikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå