gordon Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 lite så sjer for tiå v< på rudskogen på gatebil å kjørte uten at noe gikk galt så det va jo positivt leppå er kjøpt på gs litt større enn orginalt å i carbon ( men passformen var ikkje bra ) Du har ikke solgt bilen altså Konge at ting funka bra
thomascr Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 lite så sjer for tiå v< på rudskogen på gatebil å kjørte uten at noe gikk galt så det va jo positivt leppå er kjøpt på gs litt større enn orginalt å i carbon ( men passformen var ikkje bra ) blir vell ein del tid te skruing nå, siå bilen ska stå ei stond? hehe
gordon Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Har du noen film eller bilder fra Rudskogen da? Regner me det gikk unna, har jo litt erfaring du
einar Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 ja gjekk unna det va jævlig gøy:) låg mest sideslengs da:) nai blei ikkje noe film må få meg et gopro camera tengte eg
einar Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 jada har den endå ska leggan ut på finn i begynnelsen av mai har komt så longt på datsunen min at eg kan sellan nå
gordon Skrevet April 23, 2013 Skrevet April 23, 2013 jada har den endå ska leggan ut på finn i begynnelsen av mai har komt så longt på datsunen min at eg kan sellan nå [ Bilde ] Rått! Du må få startet enn prosjekt trå, eller har du allerede eventuelt hvor?
einar Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 hvilken motor er det du skal ha i datsunen da? det blir nissan skyline rb26 twin turbo motor
einar Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 jada har den endå ska leggan ut på finn i begynnelsen av mai har komt så longt på datsunen min at eg kan sellan nå [ Bilde ] Rått! Du må få startet enn prosjekt trå, eller har du allerede eventuelt hvor? nai har ikkje fott tid til det ennå har masse bilder som kommer i tråen til slutt
einar Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 va litt inne på om eg sko setta motoren fra m3 inn i datsunen å setta orginal motor i m3en for så å sellan
Thunegutt Skrevet April 27, 2013 Skrevet April 27, 2013 Som jeg har sagt før. Det er en veldig god plan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå