einar Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 da har jeg kjøpt meg alpina repilika felger til bane kjøring som jeg skal ha toyo r888 dekk på
The StigMeister Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 De var jo finere enn de andre Ikke langt unna værtfall.. kansje mer stilrent
carlhaakon Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Synes bilen din ble mye tøffere med de alpina felga jeg. men smak og behag. tøff er den i vertfall uansett
einar Skrevet Februar 12, 2010 Forfatter Skrevet Februar 12, 2010 ja var usikker på alpina felgene til å begynne med men liker de mer å mer men blir schmidt felgene nor jeg skal kose meg å r-dekk nor d skal gis sikkelig me gass r-dekk er billigst på dekk 1 men jeg kjenner han som jobber der så får fin pris
sector59 Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 ja var usikker på alpina felgene til å begynne med men liker de mer å mer men blir schmidt felgene nor jeg skal kose meg å r-dekk nor d skal gis sikkelig me gass r-dekk er billigst på dekk 1 men jeg kjenner han som jobber der så får fin pris han kraftige som kjører som han har stjåle bil å bensin hgsd-oslo?
einar Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 lakking av alpina felger gleder meg til å legge på toyo dekkene å prøve de nor den jævla snøen går vekk
Thunegutt Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Blei jo god som nye dei har kanskje funnet meg noen litt bedre banefelger jeg og. Men trenger noen heftige spacere... :s
einar Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Blei jo god som nye dei har kanskje funnet meg noen litt bedre banefelger jeg og. Men trenger noen heftige spacere... :s kass type felgar har du fonne då?
BD Racing Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Ta en film av hvordan motoren din høres ut med det letta svinghjulet Vurderer slikt selv
einar Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 hehe ja får vel legga ut noen bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå