StaLe30 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 b20......................... da skal man heller bli taues................. :: DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 haha, for en gjeng : P En gjenganger med størst er best på forumet, hehe Dere burde alle taues! (StaLe30, du stiller sterkt i taues biten, din er vel som min, uten motor, hehe : ) ) Noen som fikk med seg at jeg sa "moderat med kroner" ? hehe, derav, B20 er jo ikke den største storsatsingen man kan gjøre, men alikevel da gutter å jenter, en B20 er da god den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Drit vel i om det er en b20, hovedsaken er jo at M50b25 passer like godt oppi etterpå, men har ikke tid til å vente mer.. Må få den igang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Se der ja, da er du i gang. Motoren ble jo fin med litt lakk på. Fikk jo ikke sett noe på bilen din sist jeg var på besøk... Kjempeflott verksted dere har da... Hmm... skulle ønske jeg kunne trille touringen min inn der for å bytte bremserør bak. Nå er det bare å kaste motoren i bilen og få de på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Vetle, ikke nå vinterstid vel ? : O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 det er Jarle skoftedalen som har denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 det er Jarle skoftedalen som har denne tråden? Nei, lillebroren Vetle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Nå er jeg kommet meg hjem fra julebord, holder på å ta ut motor og sånn nå. Slenger ut noen bilder seinere Bilen må jo på veien vinterstid, bare gjøre noen justeringer for å få bakkeklaringen litt større. Hehe. Men venter fortsatt på delene mine, de ble sendt fra koed for over en uke siden nå. Vet ikke hvor lang tid det pleier å ta jeg, noen som vet? Blir vel sendt fra Danmark (?) Gleder seg til å putte i M50'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Tøft, skal sette m50 i min e30 også snart Ta masse bilder under montering da Hvilken motorfester bruker du? Alt jeg har bestilt fra danmark har pleid og ta 4-5 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Skoftedalen Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg bestilte de motorfestene fra koed Men hørte du kunne bruke e36 motorlabber( til 6 sylindrete ) og e28 535 motorfester for å få M50 oppi e30... Noe jeg minns å huske Håper delene kommer i morgen! Da blir det skruing hele uka Har snart tatt ut gammel motor, blei litt ekstra styr siden løftebukken er i ustand, og jeg må bruke jekk og bukker Bilder kommer i morgen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Dette ser jo veldig bra ut! hørtes jo veldig kjekt ut om det skulle gå så fint og få m50 motoren inn. om jeg er noe jeg kan hjelpe med så gjør jeg gjerne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 skulle gjerne hatt tak i jarle..synd og bruke denne tråden til det men...han har bare og ordne opp for seg snarest!!!!kan du si det til broren din Vetle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Jeg bestilte de motorfestene fra koed Men hørte du kunne bruke e36 motorlabber( til 6 sylindrete ) og e28 535 motorfester for å få M50 oppi e30... Noe jeg minns å huske Håper delene kommer i morgen! Da blir det skruing hele uka Har snart tatt ut gammel motor, blei litt ekstra styr siden løftebukken er i ustand, og jeg må bruke jekk og bukker Bilder kommer i morgen =) ok, bestiller nokk fra koed jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 De motorlabbene du bestiller fra Koed (m50 i E30) er E36 motorlabber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Nå må du få ut bilder av motoren i bilen da, Vetle Fytti grise katta å pent det ble ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå