Gå til innhold

Bilen min, e30 _M-tech II

Vetle Skoftedalen
 Share

Anbefalte innlegg

haha, for en gjeng : P En gjenganger med størst er best på forumet, hehe Dere burde alle taues! (StaLe30, du stiller sterkt i taues biten, din er vel som min, uten motor, hehe : ) )

Noen som fikk med seg at jeg sa "moderat med kroner" ? hehe, derav, B20 er jo ikke den største storsatsingen man kan gjøre, men alikevel da gutter å jenter, en B20 er da god den og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, da er du i gang. Motoren ble jo fin med litt lakk på. Fikk jo ikke sett noe på bilen din sist jeg var på besøk... Kjempeflott verksted dere har da... Hmm... skulle ønske jeg kunne trille touringen min inn der for å bytte bremserør bak.

Nå er det bare å kaste motoren i bilen og få de på veien :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kommet meg hjem fra julebord, holder på å ta ut motor og sånn nå. Slenger ut noen bilder seinere ;)

Bilen må jo på veien vinterstid, bare gjøre noen justeringer for å få bakkeklaringen litt større. Hehe.

Men venter fortsatt på delene mine, de ble sendt fra koed for over en uke siden nå. Vet ikke hvor lang tid det pleier å ta jeg, noen som vet? Blir vel sendt fra Danmark (?)

Gleder seg til å putte i M50'n :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte de motorfestene fra koed :)

Men hørte du kunne bruke e36 motorlabber( til 6 sylindrete ) og e28 535 motorfester for å få M50 oppi e30... Noe jeg minns å huske ;)

Håper delene kommer i morgen! Da blir det skruing hele uka :) Har snart tatt ut gammel motor, blei litt ekstra styr siden løftebukken er i ustand, og jeg må bruke jekk og bukker :)

Bilder kommer i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte de motorfestene fra koed :)

Men hørte du kunne bruke e36 motorlabber( til 6 sylindrete ) og e28 535 motorfester for å få M50 oppi e30... Noe jeg minns å huske ;)

Håper delene kommer i morgen! Da blir det skruing hele uka :) Har snart tatt ut gammel motor, blei litt ekstra styr siden løftebukken er i ustand, og jeg må bruke jekk og bukker :)

Bilder kommer i morgen =)

ok, bestiller nokk fra koed jeg også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...