Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det ny bil på meg etter at 328en ble litt får dyr og ha ståendes i vinter. denne bilen kom på under halve prisen av det 328en ble solgt får så da har jeg bra bil og bruke til skolen framover.

bilen er en 1992 model 325IA. (automat) men får folk som skal snakke dritt om automat så kan jeg si at jeg kjørte møkka tur en manuell 325 :twisted:

bilen har har hatt to eldere eiere før meg og sist eier har hatt service på den hvert år, og nå i sommer fikk den ny lakk pluss litt karoseri deler. siden det var noen rust flekker på dem som han ikke likte.

så bilen skal vere rust fri karroseri messig utvendig. kun noen små ting her og der som jeg driver og tar nå om dagen.

planer med bilen:

nytt interiør siden det som sitter der har litt små ting her og der(X)

nytt eksos anlegg siden det orginale har hull og ser stygt ut ( )

bytte ABS sensor siden den har gått (x)

ta alt av små rust som er i bagarsjen og i motor rom (x)

nytt luftfilter (x)

ta av pleksiglass som er brukt til og sote vinduer (X)

få inn stero anlegg siden det ikke er i bilen(X)

fikse framlykt som kontokta har irra i filler på (x)

ny grill siden den som sitter der snart detter av (X)

Bytte hjullager (x)

bytte bundpanne plugg(x)

bytte varmeregister (x)

er helt sikkert noe jeg har glemt, men kommer nok mer etter hvert.

noen bilder av bilen da. så får folk skrike ut om de har noe og si :)

l1ea2yrthf1esiz5liyg.jpg

yu8phtuzvfvvyhuo9ehu.jpg

4jv089di1umgkidsosra.jpg

t8n23kvkuoukjojhqsxp.jpg

8bqnqgk10khwtbolddhv.jpg

ble bare bilder med vinterhjula men kommer nok med sommerhjula til våren :wink:

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei den er ikke så dum, utvendig så er den jo helt strøken. så jeg er veldig førnyd med den :)

så får dere få dagen update. har starta med og skru ut alt før innsugen siden jeg tenkte og vaske alt som går inn til innsuget. den jager litt på tomgang av og til og noe av grunnen kan vere møkk inover der. så fant jeg noen rust flekker under luftfilterboksen som jeg og bror min har starta og sandblåse. så i mårra skal det pusses og lakeres

7xv9ig9p84vtyn6dvrqv.jpg

gcrxweu2y9stp5y44qt1.jpg

har også en lekarsje på de metal røra som går ut fra radiatoren neon som vet om det sitter noen pakninger der som må byttes?

67lxdkq3gveh2eq3r0cu.jpg

cfzolvzy0fggm1w8bzw9.jpg

så er det andre prosjektet som min bror jobber med hehe

Skrevet
Fin bil ja! :) Må få noen interiørbilder også ?

huff det er det eneste på bilen som ikke er pent, men kommer nok noe nytt som man kan ta bilder av muligens :)

Skrevet
grattis... "kjip" i forhold til 328, men som du sier, passer vel lommeboka bedre ;-)

takk får det :) ja har rå til og ha denne her i forhold til 328en. kan også fortelle at 328en endte i grøfta da ny eier lånte den bort :( så mye timer borte vekk på den nå gitt :(

Skrevet

da har jeg fått sandblåst og lakert der den lille rusta var i motor rom. så har jeg vaska alt som sitter før innsuget og bytta luftfilter så bilen får nå frisk luft :)

så har vi starta på og bytte hjullager men ble såppas sent i går så vi må få gjort resten av det i dag

fd3l5k57mcuh8ntjdu7c.jpg

her har vi alle dela som har blitt vaska sikkelig

510pykul3mhfvnbes77f.jpg

vrl6g5kin3ujqtw3rg24.jpg

her har vi kabelen til framlykta mi. ikke så rart den kutter og kommer som den vil når man ser på hvor mye den har irra. så med ny kabel funker denne som den skal

j96c11hpm5bfnnu5bc8z.jpg

Skrevet
Godt å se bilen blir behandlet bra :D

takk for det :) den skal jo tas vare på, men 328en ble litt for lite brukt i forhold til all tiden jeg hadde med og skru og fikse div. så håper jeg får kjørt mer med denne hehe :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...