marararius Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Ja der kan du se.. Trenger vel ikke ta de av nei Gjorde det bare jeg, siden jeg byttet de. Men ja, skjønner
carlhaakon Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Gratulerer med ny bil Carl takker får det
Ryeng1 Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Grattis med ny bil leste igjennom hele tråden din nå om den gamle 328'n.. Må si den falt i smak! lykke til med denne!
carlhaakon Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 takk for det koslig og høre slikt. angrer veldig på at jeg solgte den egentlig nå. men skal få denne bra etter vert også. men mulig det blir coupe med noe grom motor til våren
carlhaakon Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 nei drev en hel kveld og skrudde og banna så måtte til slutt gi meg. så nå skal jeg kjøre den ned til en fra forumet her og prøve og få den av hos han. ellers har jeg en mekaniker som skulle hjelpe meg men han kunne ikke før etter nytt år. så begynner og bli litt rast løs får jeg må snart ha igjen den bilen hehe
Mexos Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 Hehe, ja skjønner frustrasjonen. Jeg har gitt opp hjullagerbytting selv. Sist hjullageret mitt gikk kjøpte jeg nytt på Bmw med ccn rabatt, så kjørte jeg ned på Norservice bil og leverte inn bil og lager, betalte 1300kr og fikk dritten bytta. Orket ikke stå i garasjen og banne Er også større sjanse for å ødelegge lageret når en holder på selv uten å ha alt utstyret de har på verkstedet så er ikke alltid det lønner seg å bytte selv heller hvis ting går i stykker.
carlhaakon Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Da har jeg og tor atle fra forumet her brukt to kvelder på og bytte hjulager, enda så er vi ikke ferdige. så neste gang håper vi at vi skal bli ferdige siden det kun er litt av den yterste delen på hjulageret som sitter igjen. vi skal bare panke ut det og få satt alt sammen igjen med nytt hjulager. har også vert så heldig at noen har kjørt inni meg så da må jeg få retta opp det og lakert det igjen. selvsagt så jeg ikke skaden før etter jeg fikk vaska bilen i dagslyst. når alt det har blitt gjort tenkte jeg at jeg skal gå over bilen litt, så da skal jeg gå over bagarsjeromet og hjulbuer innvendig får og se over bilen. tror også bilen blir til salgs etter vert siden jeg savner coupe. så vis noen er interisert i bil i veldig bra stand og med rustfritt karroseri er det bare og si fra
carlhaakon Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 vi får vel se om jeg får solgt bilen først så blir det nok noe tøft noe som kommer etter hvert
carlhaakon Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 ja er da noen biler jeg har hatt veldig lyst på lenge så får se hva jeg får til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå