Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Grattis med ny bil ;) leste igjennom hele tråden din nå om den gamle 328'n.. Må si den falt i smak! ;) lykke til med denne!

Skrevet

takk for det :) koslig og høre slikt. angrer veldig på at jeg solgte den egentlig nå. men skal få denne bra etter vert også. men mulig det blir coupe med noe grom motor til våren :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

nei drev en hel kveld og skrudde og banna så måtte til slutt gi meg. så nå skal jeg kjøre den ned til en fra forumet her og prøve og få den av hos han. ellers har jeg en mekaniker som skulle hjelpe meg men han kunne ikke før etter nytt år. så begynner og bli litt rast løs får jeg må snart ha igjen den bilen hehe :wink:

Skrevet

Hehe, ja skjønner frustrasjonen. Jeg har gitt opp hjullagerbytting selv. Sist hjullageret mitt gikk kjøpte jeg nytt på Bmw med ccn rabatt, så kjørte jeg ned på Norservice bil og leverte inn bil og lager, betalte 1300kr og fikk dritten bytta. Orket ikke stå i garasjen og banne :P Er også større sjanse for å ødelegge lageret når en holder på selv uten å ha alt utstyret de har på verkstedet så er ikke alltid det lønner seg å bytte selv heller hvis ting går i stykker.

Skrevet

Da har jeg og tor atle fra forumet her brukt to kvelder på og bytte hjulager, enda så er vi ikke ferdige. så neste gang håper vi at vi skal bli ferdige siden det kun er litt av den yterste delen på hjulageret som sitter igjen. vi skal bare panke ut det og få satt alt sammen igjen med nytt hjulager. har også vert så heldig at noen har kjørt inni meg så da må jeg få retta opp det og lakert det igjen. selvsagt så jeg ikke skaden før etter jeg fikk vaska bilen i dagslyst.

når alt det har blitt gjort tenkte jeg at jeg skal gå over bilen litt, så da skal jeg gå over bagarsjeromet og hjulbuer innvendig får og se over bilen. tror også bilen blir til salgs etter vert siden jeg savner coupe. så vis noen er interisert i bil i veldig bra stand og med rustfritt karroseri er det bare og si fra :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...