B m w 5 2 5 i Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Greit nok at den kommer opp ofte, men vi har aldri fått forklart forskjellen på ASC og ASC+T..! Noen??
Mr.Silver Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Antispinn ødelegger all moro så lenge det ikke er en bratt snødekt bakke man må opp, da er antispinn veldig kjekt.. Den der er jeg ikke enig i, måtte slå av dritten for å komme meg opp en bratt snødekt bakke her når jeg var hjemme. Ikke sjans å komme seg opp med det aktivert, strupet motoren så veldig at den kveltes og straks rompa kom litt ut bremset den på ett av framhjulene. Å det er ikke noe du trenger når du skal opp en bakke. Slå det av å gi jernet så kom jeg opp med en gang.
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Antispinn ødelegger all moro så lenge det ikke er en bratt snødekt bakke man må opp, da er antispinn veldig kjekt.. Den der er jeg ikke enig i, måtte slå av dritten for å komme meg opp en bratt snødekt bakke her når jeg var hjemme. Ikke sjans å komme seg opp med det aktivert, strupet motoren så veldig at den kveltes og straks rompa kom litt ut bremset den på ett av framhjulene. Å det er ikke noe du trenger når du skal opp en bakke. Slå det av å gi jernet så kom jeg opp med en gang. Jepp er både og den asc greia kjekk noen ganger,men dritt i enkelte tilfeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå