MonsterE46 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei. Jeg har ett lite problem med å bestemme meg for hvilke blinklys jeg skal velge til min BMW 318i E46 1999mod. Har Dere noen forslag? jeg tenkte å kjøpe noen sotete/smoke fordi bilen er metallica svart og jeg personlig det vil se finest ut, men vet ikke hvilke type jeg skal kjøpe. Noen forslag og hvor jeg får kjøpt de? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt blinklysene som er på bilen på bilde? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 gs bildeler! di har mange varianter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 ja det vet jeg:) men jeg er så usikker. er det din bil på bilde? du hadde ikke giddet å poste noen bilder av den då? Den var rå, kas blinklys e det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 søk på reg nr ditt, diverse deler og lykter! her er di på GS 625,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterE46 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Oki takker hjertelig:) faen så fet bilen din var...nam nam:) Tusen takk for hjelpen. Har du gjort noe med panseret, har du facelift panser eller e det orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 no problem takk skal du ha! panser er originalt! men mulig det er en litt annen grill enn vanlig, ikke helt sikker også AC schnitzer emblem istedet for bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå