stianosthus Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Da ser det ut som vi får hvite blinkere folkens Fremblinkere har han nå på lager, men maskinen i produksjonen gikk ble ødelagt før han fikk produsert bakblinkere. Bakblinkere blir klar ca i uke 8-9. Kinnby gjorde uttrykk for at han helst ønsket en sambestilling her fra Bimmers da dette gjør det mye enklere når det skal sendes til Norge. Ved sambestilling så skulle han sende det fraktfritt til meg. Har følgende forslag: Dere forhåndsbetaler til meg. Jeg sambestiller for alle for alle som har meldt seg på i denne tråden, og blinkerne blir levert hjem til meg. Jeg sender blinkerne videre i posten til dere. Litt prisantydning: Frontblink ca 570,- Bakblink ca 790,- Frakt pr bestilling ca kr 50-100,- Prisene er omregnet fra SEK til NOK og er medregnet Norsk moms Vil også bare nevne at jeg ikke skal tjene NOE på dette, evt penger som blir til overs blir donert til bimmers.no Hva tror dere om dette?
stianosthus Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 Da skal jeg få sendt rundt PM med info til alle som har meldt seg på, forhåpentligvis i løpet av morgendagen
knut_olestad Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Noen burde kjøpe opp en større mengde av disse baklysa, de vil bli umulige å få tak på etter dette. Selv har jeg dessverre ikke råd, men hadde jeg hatt så hadde jeg satt meg opp et lager
e28stian Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Flotte greier, er med på ett sett bakblinkere
stianosthus Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Da er PM med bestillingsinfo sendt til alle og hvite blinkere nærmer seg med stormskritt Hvis det er flere som vil være med, send meg en PM
JanE28M5 Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 Glimrende jobbet Stian Jeg vil ha 4 sett bakblinkere
stianosthus Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Da har bestillingene begynt å komme inn og vi nærmer oss med stormskritt Siste bestillingsfrist blir satt til 15 Februar. Og mens vi venter, er det noen som ha montert disse E28 bakblinkerne før?
Morty999 Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 ikke fått noe pm, jeg men har ikke penger før uti neste mnd uansett
knut_olestad Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Har lønning 5 jeg, så det skal jeg rekke
stianosthus Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 ikke fått noe pm, jeg men har ikke penger før uti neste mnd uansett Det var merkelig, den lå på sendte meldinger. Sender deg en ny pm jeg for sikkerhets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå