Runar-CSi Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Jeg tar gjærne ett sett framblinkers til E24 om du bestiller det også.... kjekt å ha ett sett ekstra liggende...
stianosthus Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Jeg tar gjærne ett sett framblinkers til E24 om du bestiller det også.... kjekt å ha ett sett ekstra liggende... PM sendt
E28 TURBO Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Jeg ler meg ihjel. Har bestilt hvite framblinkere og fant ut når jeg vasket bilen idag at de er jo hvite:-) Men fint med reserve! hehe
stianosthus Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Skrevet Januar 30, 2009 Jeg ler meg ihjel. Har bestilt hvite framblinkere og fant ut når jeg vasket bilen idag at de er jo hvite:-)Men fint med reserve! hehe Fantastisk Men alltid greit med reserve. Du får heller gi meg beskjed hvis du vil avbestille
Aunli Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Halla! Håper du får penger av ALLE som har meldt intresse for blinklys! Har du fått inn nå penger da??
stianosthus Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 Halla! Håper du får penger av ALLE som har meldt intresse for blinklys! Har du fått inn nå penger da?? Er vel rund halvparten som har bestilt og betalt tror jeg , men bestilling blir det jo uansett etter 15 februar
destroyy Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Da har jeg betalt hvertfall Nå er det bare å vente på godsakene
stianosthus Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Nå nærmer det seg siste bestillingsdag søndag 15 februar
stianosthus Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 Har brukt uka nå til å gå igjennom bestillinger og betalinger, purret på noen som har bestilt men ikke betalt, så da er alt klart til å sende til bestillingen til Kinnby i løpet av helgen Har løpende kontakt med Kinnby og det ser dessverre ut som det blir en forsinkelse på et par uker grunnet sykdom. Men den som venter på noe godt osv..
destroyy Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Huff, typisk. Jaja lenge til sommer heldigvis
stianosthus Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Liten update: Har sendt bestillingen til kinnby forrige Tirsdag, men har ikke hørt noe fra ham enda Etterlyste svar fra ham idag. Slik jeg forstod det i forrige mail fra ham så var produksjonen forsinket noen uker grunnet sykdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå