Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkurat plukket opp mine fra postkassa.... var litt skeptisk til om de var hele eller ikke men men

Heldigvis var de hele :)

Noen som har en liten diy på monteringa?

Bare fjerne gamle glasset å dytte det på plass samt litt tech7?

Skrevet

Knuse gamle glasset, tror ikke du får det ut uten å gjøre det.. så limer du på med sicaflex eller lignende, slik at det blir tett. Helst et sort stoff. :)

Skrevet
Dere får komme tilbake med bilder når dere har montert :D

De fleste burde være på plass nå.

takk for innsatsen du he gjort for å få til dette. blir nokk mange fine baklykter ettekvart :)

Skrevet

Syns vi alle skal takke Stian for en god innsats ja. Han har tross alt lagt en del arbeid i å snakke med Kinnby og ikke minst pakket inn en hel haug med blinkerser. Hvor mange sett ble bestilt egentlig? :D Takker så meget for fete blinkerser !

Skrevet
Syns vi alle skal takke Stian for en god innsats ja. Han har tross alt lagt en del arbeid i å snakke med Kinnby og ikke minst pakket inn en hel haug med blinkerser. Hvor mange sett ble bestilt egentlig? :D Takker så meget for fete blinkerser !

Det ble vel ca 30-40 sett totalt delt på rundt 20 forsendelser 8)

Og ja, det va MYE mere arbeid enn jeg hadde forestilt meg, spesielt siden de ble så forsinket så ble det mye purringer til kinnby og svaring på PM.

Men det var jo litt kos også da :D

Jeg har 1 sett med blinkers fram/bak igjen hvis noen trenger

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått på de hvite blinklysa :D

Det jeg gjorde var å ta en flat trekker og stakk hull i blinklysa.. Det er bare å knekke ut til det nesten ikke sitter noe oransje igjen ;D

Så prøve monterer du de hvite og hvis de passer fint så limer du de på med tech 7 og lar de ligge til tørk 2 dagers tid :D PS: Jeg tok å pensla de små restene med oransje som satt igjen i lykta med svart benga lakk i tilfellet det ville skimte oransje igjenom de hvite for det hadde jo ikke akkurat vært så drit fett!

Mine ble ihvertfall bra :D Gleder meg til å se flere med hvite blinkere ;)

tpx58482udpajd80u6or.jpg

87y8g06gy9a5rdzwsmlf.jpg

• 5 weeks later...
Skrevet

Får nesten slenge inn et bilde av mine montert også

7a6cs6gxjdudkpyn8hq4.jpg

Sliter litt med dugg i lykta når jeg vasker bilen / det regner... kun på ene siden dog.... så må få spruta inn litt silikon i sprekken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...