Mpower20 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Hei Har et sett orginale ALPINA felger til E36 som skal selges. 8x17 med 215/45R17 foran 9x17 med 235/45R17 bak - Altså bakfelgene har noe kant. Står på helt greie dekk, med masse mønster. Har stått på 320iA (autolat) og har dermed ikke blitt spunnet å herjet med, men har noen små sår, og kunne trengt en skikkelig "syre" vask Ellers kanon felger, ingen kast eller skjevheter, er tross alt skikkelig kvalitetsfelger Felgene selges pga disse falt ikke helt i smak hos fruen min, og må derfor selges (I know, I'm whipped!) Bilder kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 har du no bilder? og hva slags pris hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 Bilder kommer senere, må få kommet meg hjem fra jobb først Pris? Nja, tar det jeg får Tar imot bud med åpne armer Bort må dem jo, så høyeste bud vinner. EDIT: Setter en minimumpris på 5000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Da var det kommet noen bilder folkens, håper noen som skal ha seg noen gode alpina hjul til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 hmm, hadde vært noe da min ble levert med alpina felger.. men har ikke de nå (er alpina merke på b-stolpen i døra) må tenke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Interessert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Hva er innpresset på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Beklager folkens, har ikke hatt mulighet å komme innom før, men felgene ble solgt på søndag, og hentet på mandag. Annonsen lå vel inne i 3 1/2time før dem røk gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg