Flylow Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Jepp, dette burde vel egentlig være en smal sak, men dengang ei.. for å få løs bryteren må jeg vel løsne et par torx-skruer. Men glippen mellom skruen og rattet er ikke stor, bitsen jeg har er for lange. Ikke har jeg tilgang til skrustikke osv. heller så jeg får kappet den..hva har jeg oversett her? Vil helst ikke ta av rattet for å komme til..noen som har tips? Må det spesialverktøy til? Bilen er en -03 316.
Lars89 Skrevet Desember 8, 2008 Skrevet Desember 8, 2008 Ta av rattet. Er ikke noe big deal. Pleier å være et par torx-skruer for å få av airbagen og en svær torx i midten. Tok meg ca 30 min og da ante jeg ikke hvordan man gjorde det.
Flylow Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Skrevet Desember 8, 2008 Ok, takk for svar. Har ikke hatt anledning til å se ytterligere på det, men for å ta av rattet så starter man med å vippe ut det store dekselet foran? Eller sitter det skruer i bakkant? Ordinært ratt uten knapper for cc osv.. Batteriet kobles fra før jeg begynner..
pbk Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 To skruer på baksiden, ta ut airbag, løsne kontakter (kan være litt trange, så vær tålmodig), skru av ratt, så kommer du lett til bryteren og skruene på denne. God ide å koble av batteriet først, og legg airbagen i baksetet når du jobber for ekstra sikkerhets skyld.
Flylow Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Takk for veiledning, ny bryter på plass nå. En svært kurant jobb når man vet hvordan det gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå