Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 skal ikke varmetrådene varme lenger ned på ruten eller er det feil på min E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 er trådene der så skal de nok virke hele veien ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Etter hva jeg kan se, så er det varmetråder helt ned til bagasjeluke, derav skal disse selvfølgelig også varme. Dette kan minne meg om at tilkopling til varmetråder ligger akkurat i "kutte" hvor varmetrådene fungerer/fungerer ikke på ruten. Defekte tråder i bunn, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 de slutter og varme i toppen av bremselyset. tenkte det var meninga. men også at det kunne være noe feil. er ikke så mye av vinduet som ikke varmer på innsiden da bunnen av vinduet går lenger ned på uttsiden enn innsiden. er jo en kant rund vinduet som er limt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 Klar over problemstillingen, men svarer fortsatt det samme. Noen andre med E38 får skrike ut om jeg tar feil. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Hei! Har også e38, 1998 modell. Sliter litt med samme problemet. Jeg har en varmetråd mer enn deg som fungerer, resten virker som er kaputt. Virker som dette er et generellt problem på disse bilene. Flere som har trøbbel av samme klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 Har samme problem på min og. X antall av de nederste fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Desember 17, 2008 Share Skrevet Desember 17, 2008 alle mine fungerer men, den står i garasje så har ikke så veldig behov noen som vil ha mine nederste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 er det noen som vet hvor feilen kan være? noen som vet hva jeg kan gjøre for og få de til og virke igjen? eller må hele bakruta byttes for at de skal virke? jeg ser mer enn bra nok ut. er bare litt nederst som ikke tiner så fort. men det er en feil og det irriterer meg når ting er feil. såmme hvor lite det har og si så irriterer det meg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 tenker ruta må byttes jeg, er nokk brudd en plass i di tråene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 18, 2008 Share Skrevet Desember 18, 2008 Hei Er slik på min også, men jeg trodde de nederste var radioantenna?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2008 radioantenna på min er 2 tråder som går fra toppen av ruta og nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Ser nøye over den øverste tråden som IKKE virker og se om du ser ett brudd en plass langs tråden. Hvis du finner bruddet så får du kjøpt en slags penn som du lapper/lodder tråden med. Trenger ikke skifte hele ruten.! Edit: glemte å si at du må se/fiks tråden fra innsiden.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2008 ok. takk. har sett noe greier om dette. så ut som noen malte no sølv greier som var strøm førende på varmetråder. så viket det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Si fra om du får tak i sånt stoff, slik at jeg får fikset dette jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå