Gå til innhold

varmetråder E38

Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

Etter hva jeg kan se, så er det varmetråder helt ned til bagasjeluke, derav skal disse selvfølgelig også varme. Dette kan minne meg om at tilkopling til varmetråder ligger akkurat i "kutte" hvor varmetrådene fungerer/fungerer ikke på ruten. Defekte tråder i bunn, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de slutter og varme i toppen av bremselyset. tenkte det var meninga. men også at det kunne være noe feil. er ikke så mye av vinduet som ikke varmer på innsiden da bunnen av vinduet går lenger ned på uttsiden enn innsiden. er jo en kant rund vinduet som er limt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

er det noen som vet hvor feilen kan være?

noen som vet hva jeg kan gjøre for og få de til og virke igjen? eller må hele bakruta byttes for at de skal virke? jeg ser mer enn bra nok ut. er bare litt nederst som ikke tiner så fort. men det er en feil og det irriterer meg når ting er feil. såmme hvor lite det har og si så irriterer det meg. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nøye over den øverste tråden som IKKE virker og se om du ser ett brudd en plass langs tråden. Hvis du finner bruddet så får du kjøpt en slags penn som du lapper/lodder tråden med. Trenger ikke skifte hele ruten.!

Edit: glemte å si at du må se/fiks tråden fra innsiden.! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...