Gå til innhold

Er dette en fin Bmw?  

30 stemmer

1. 1. Er dette en fin Bmw?

• ja!
      6
    • Nei!
      24

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grei bmw,men likte ikke det store enderøre å felgene..også skilte der nede å di store hulla så hjemme mekka ut,kanskje få på en annen front...

Men alle forskjellig smak :wink:

Skrevet
Stemte ja jeg på grunn av turboen, men syns ikke lakkeringa var noe spesielt tøff

blir en bil finere fordi den har turbo under panseret? :roll:

så da er min bestefars slitne l300 også fin... den har også turbo, men diesel da ;-)

Skrevet
I mine øyne burd den vært hellakkert i den nydelige blåfargen, men utrolig kul bil er det :)

Litt lavere og felger med mye kant :)

+1

Likte ikke lakkeringa, men blåfargen var meeget pen :D

Skrevet

disse bildene er fra i sommer, den er litt lavere nå med gule koni og mindre fjærer. vurderer å kjøpe 18"nitro lambo felger. skal også ha på nye lister og kanskje angle eyes og øyelokk. men det er hvis jeg bestemmer meg for å beholde den. er veldig fornøyd med den egentlig..

Skrevet

neh, har bytta data, og alt ligger på den gamle. kan ta noen bilder av den en av dagene snart.. skal ha den ut av verkstedet først.. holder på å bytte toppakning og bolter osv. få litt mindre komp osv.

Skrevet

Måtte stemme nei. Noe dårlige bilder, vanskelig å få helhetsinntrykket.

Samt jeg synes ikke den passet med slik custom lakkering. Men blå fargen var pen, type er det? Jeg har 256 Tobago Blue på min E34. Meeget vakker farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...