Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer disse i 318is??

di er på 302 ved 3bars bensintrykk og jeg har progresiv btr så burde vel få dette til og fungere ganske greit.

Har ikke datasprut eller chip men burde vel greie og stille AFen sånn nogenlude??

litt kjedelig og kjøpe disse også hviser det seg det bare blir rør;)

Skrevet

de passer nesten bra på en sierra med 2.0IS motor og turbo, blir veldig uggen under 1700rpm da men går. kan fint lade 1bar på sierra med de dysene hvertfall

Skrevet
de passer nesten bra på en sierra med 2.0IS motor og turbo, blir veldig uggen under 1700rpm da men går. kan fint lade 1bar på sierra med de dysene hvertfall

åssen uggen? at den fikk for mye bensin liksom??

for da kan jeg jo sette ned bensintrykket så den får litt mindre bensin, så sant den ikke går for magert lenger opp m ot rødlinja

Skrevet

ja, dvs att den fusker og soter igjen. 1skulle jeg lade 1 bar så blei den sånn under 1700 ca, men skulle jeg lade 0,8 så gikk den på 1300 uten problem. men jeg lada 1,3 jeg så den gikk ikke så veldig bra under 2000 akuatt. hehe :P

Skrevet

Kan som sagt vara att den går fett på låga varv och sotar igen lite... men 302 cc på 4 cyl bör räcka till ~ 240 hk sen är det nog tight. Så har du 140 hk original och laddar tex 0.8 bar så är du nära gränsen på dessa spridare. Man får tänka på att man behöver större spridare på en 4cyl motor än på en 6 cyl motor för att kunna nå samma effekt.

Bäst är sedan om du införskaffar ett turbo chip där tändningen är backad också så att du inte får "tänningsbank" och även där det är lite snålat på lägre varv så att den går fint även när inte turbon laddar, kan bli lite jobbigt att köra runt med annars.

Vad gäller hög / låg ohm, så mät upp spridarna du har original, ligger dem runt 14-16 ohm så är det hög ohm du ska ha , men ligger det på närmare 2-3 ohm så är det lågohm.

Mvh

Adde

Skrevet
Høy ohm på s4

Ville forundre meg om det ikke er det på bilen din også. :)

takker og bukker :wink:

hvis noen har noen synspunkter eller forslag angående dyser sei ifrå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...