e36touring Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 har en 318tds touring som står for tur til å senkes en smule , tenkte på supersport 60/40mm med dempere, men er litt redd det kan bli litt ubrukbart...noen som har bilder/erfaringer med lignende senk på touring eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 er vel ikke stor forskjell på å enke en stv som noe annet... 60/40 er jo alltids en slager så lenge du ikke skal ha full bil og masse bagasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Jeg lurer også og har null peiling på senk. Touringen min siger bak, så den har omvendt Tyskerstuk Ser etter noe som gjør den like høy foran og bak, men kan jeg da kjøpe sett som senker f.eks. 40/40? Som sagt, er grønn på dette så jeg må stille noen teite spørsmål ;P Andre forslag til senk tas imot med åpne armer, ser etter noe som ikke koster skjorta, som gjør den litt lavere og stivere...og som glir gjennom PKK/EU-kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 linkt til tråden også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... ht=touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe...sa ikke at jeg skulle ha 40/40, det var mer et spørsmål om hva jeg burde bruke. Ser senk.no har et sett med 30/15 fra Weitec...brukbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 kan anbefale H&R Cup kittene! 40/15 senk eller 60/40. Veldig bra sett..ligger priser på webshoppen Mye for pengene ..ligger på rett over 5k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk Dr_S sin bil er faktisk senket likt foran og bak, mener det er 35/35.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk Dr_S sin bil er faktisk senket likt foran og bak, mener det er 35/35.. da må det være segent foran... haha... nei da... men alle 40/40 som er ute å går er bilen MYE lavere bak en foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hehe...sa ikke at jeg skulle ha 40/40, det var mer et spørsmål om hva jeg burde bruke.Ser senk.no har et sett med 30/15 fra Weitec...brukbart? nei nei... bare forklarte hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk Dr_S sin bil er faktisk senket likt foran og bak, mener det er 35/35.. da må det være segent foran... haha... nei da... men alle 40/40 som er ute å går er bilen MYE lavere bak en foran! Du har rett i det, er stort sett sånn.. Til trådstarter: Jeg ville gått for 60/40, er en sikker formel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 får prøve det...bli sikkert ubrukbart uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 får prøve det...bli sikkert ubrukbart uansett... lurer på om jeg hadde 45/45 fra H&R eller hva det heter og jeg syns den var passe lav og fin, hadde noen problemmer med å komme over fartsdumber i garasjen osv, dette hadde jeg i kombinasjon med bilstein ett eller annet dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 FÅ DET NED PÅ BAKKEN !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Ikke kjøp Weitec,di holder ikke mål og blir langt fra så lav som di skriver.. Jeg har et Weitec 40/20,senker 25mm foran og 5mm bak,skuffende!! Neste nå blir "K-sport Coilover".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå