Gå til innhold

senk e36 touring

e36touring
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg lurer også og har null peiling på senk.

Touringen min siger bak, så den har omvendt Tyskerstuk :P

Ser etter noe som gjør den like høy foran og bak, men kan jeg da kjøpe sett som senker f.eks. 40/40?

Som sagt, er grønn på dette så jeg må stille noen teite spørsmål ;P

Andre forslag til senk tas imot med åpne armer, ser etter noe som ikke koster skjorta, som gjør den litt lavere og stivere...og som glir gjennom PKK/EU-kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk ;-)
Dr_S sin bil er faktisk senket likt foran og bak, mener det er 35/35..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 40 på e36 er ALLTID feil! e36 er mye lavere bak en forna... skal du ha bilen til å være "rett" må du senke ca 40/15 eller noe... se på Dr_S sin bil... den har en fin touringsenk ;-)

da må det være segent foran... :-P haha... nei da... men alle 40/40 som er ute å går er bilen MYE lavere bak en foran! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må det være segent foran... :-P haha... nei da... men alle 40/40 som er ute å går er bilen MYE lavere bak en foran! ;-)

Du har rett i det, er stort sett sånn..

Til trådstarter: Jeg ville gått for 60/40, er en sikker formel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får prøve det...bli sikkert ubrukbart uansett... 8)

lurer på om jeg hadde 45/45 fra H&R eller hva det heter og jeg syns den var passe lav og fin, hadde noen problemmer med å komme over fartsdumber i garasjen osv, dette hadde jeg i kombinasjon med bilstein ett eller annet dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...