emil_j Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Har kjøpt meg ett sett med m3 skinn stoler som er eletriske og lurer da på om det da ligger ledninger under stolen eller må jeg legge opp strøm til de selv? Mvh Emil Jensen
emil_j Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Hvor mye ligger disse stolene til nå ca da ? er jo ikke hverdag man kommer over elektriske av dem.. og veldig pene og hele , ikke slitt..
PenguiN- Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 kan godt bytte stoler ;P har sorte sports skinn UTEN el styring så du slipper å legge opp kabler men, varme er det i dem dog ;P
Torbjørn H Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Hvor mye ligger disse stolene til nå ca da ? er jo ikke hverdag man kommer over elektriske av dem.. og veldig pene og hele , ikke slitt.. Hvordan det, skulle du selge?
emil_j Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 hehe , nei jeg lurte bare jeg skal hente dem i sverige til helga =)
Torbjørn H Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 åja, da missforstod jeg, trodde du hadde kjøpt de og lurte på hva du kunne få for dem om du skulle selge Tør jeg spørre hva du må ut med?
emil_j Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Måtte vel ut med en 5000 norske frakta til strømstad.. og har mest sannsynelig fått tak i baksete å nu
Torbjørn H Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Ingen upris det nei! misunner dere sørpå som har så kort vei til sverige. Eller, det er ikke særlig langt til sverige herifra heller, men det finnes jo knapt nok folk i nordsverige!
emil_j Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Det er godt å høre! hehe , deilig det! Tar bare sandefjord strømstad
Torbjørn H Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Så litt shabby ut på bildene (som skinnseter flest), men med litt stell blir de nok strøkne! Er på utkikk etter slike stoler selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå