jensemann23 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har bestilt meg ny grillramme til E36-en. Facelift. Men hvilke nyrer ser finest ut på brokatrød metallic? Har også bestillt M3 front. Jeg liker best de som er crom rundt kanten og med sorte spiler, men fant ikke det på nettet. Fant bare helcrom, og shadowline. Helcrom blir vel litt stygt på mørk bil?
StianA Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 har noen i carbon liggende hvis du er intressert. ellers så selger vel koed de med krom i kantene og sort i midten
Lars89 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Gå for svarte, enten lakkerte eller matte. Ser litt sintere ut da Vil du ha kromramme er det jo bare å bestille originalt. Koster 490,- på Koed
jensemann23 Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 bestilt meg sort matt Shadowline nyrer nå ny M3 front, 97 grill og ny forskjerm, pluss bærearm og innerskjerm. Skal se det blir bil av den igjen:) Nå står den ute i garasjen og ser særdeles trist ut. Men var mye bedre enn jeg hadde fryktet. Lyktene berga til og med. Bare et blinklys som gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå