bergeee Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hallo. akkuratt kjøpt meg en bmw 525 12v 89 mod med sprekk i toppen og ødelagt topp pakning. er det noen som har et topp lokk og pakning til salgs? eller veit en plass de selger detta. og åssen motor det er, takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 gs bildeler elle koed.no har dette til deg. pakninga kjøper du selvfølgelig ny:) koed har en komplett topp fra 325 inne ser jeg (samme motor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 da kan vell denna tråden slettes. fordi jeg hadde avtalt og hente den i dag. ringte han i går kvled og sa at jeg kom opp i løpet av morgen dagen og hentet bilen. så ringer jeg han i 5 tiden i dag og da var den solgt. veldig seriøs selger må jeg si. Ja jeg veit detta ikke er stedet og furte på:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå