Gå til innhold

Intressert i bensinpriser? Se her! (Kun Trondheim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg, (med bmw selvsagt) har laget en side på nettet der bensin og diesel prisene daglig blir oppdatert så nå kan dere finne ut med ett tastetrykk og en sup kaffe hvor bensinen er billigst.

Siden er i beta stadiet enda, men er veldig bra.

Sjekk den ut:)

Vil dere hjelpe til selv med å oppdatere så bare send beskjed til han som driver siden. Enkelt å finne linken til dette der.

Kun i Trondheim enda

http://www.bensinpris.net

Skrevet

God idee. men for noe piss....

5 kr per sms. Anta at differansen er 20 øre på stasjonene der du bor. Da må du fylle for MINST 25 liter før du går i 0.

Skaff heller et trumf kort.

Himla mye reklame og dyr tjeneste. Eier en SMSgateway selv og koster meg 20 øre å sende sms.

Skrevet
God idee. men for noe piss....

5 kr per sms. Anta at differansen er 20 øre på stasjonene der du bor. Da må du fylle for MINST 25 liter før du går i 0.

Skaff heller et trumf kort.

Himla mye reklame og dyr tjeneste. Eier en SMSgateway selv og koster meg 20 øre å sende sms.

Heisann, det er ikke piss så lenge det også er en gratis måte å gjøre det på innpå siden, den er ikke laget for å tjene penger, men for å hjelpe folk til å kjøre billigst mulig:)

http://www.bensinpris.net/kontakt.html

Skrevet

Prisene er ikke akuratt forsvarlig dersom det er en tjeneste? Og jeg har ingen pc i umiddelbar nærhet når jeg skal ut fylle... Kan hende at jeg er alt i byen.

Skrevet
Prisene er ikke akuratt forsvarlig dersom det er en tjeneste? Og jeg har ingen pc i umiddelbar nærhet når jeg skal ut fylle... Kan hende at jeg er alt i byen.

Hehe, nei det er bare å bruke av din egen tid og gjøre dette bedre hvis du vil:)

Men vær så snill og ikke ødelegge denne posten, tross alt kun en opplysning for de som faktisk er inntressert i å sjekke ut litt priser på drivstoff før de skal ut å fylle.

Siden er ikke perfekt, kun i beta enda som skrevet i første post :wink:

Skrevet

Hehe, nei det er bare å bruke av din egen tid og gjøre dette bedre hvis du vil:)

Men vær så snill og ikke ødelegge denne posten, tross alt kun en opplysning for de som faktisk er inntressert i å sjekke ut litt priser på drivstoff før de skal ut å fylle.

Siden er ikke perfekt, kun i beta enda som skrevet i første post :wink:

Men for å være konstruktiv da (Har laget en del sider gjennom tidene):

- Kontaktskjema: Lite brukervennelig da feilmeldingen kommer etter du har trykka på send. -> bruk java, evt en sjekk før submit slik at input ikke blir tapt samt at vedkommende ser hvilkene felter som mangler.

Kanskje en epost validering i tillegg.

- Legge inn pris:

Sorter ikke bare på by, men ogstå type stasjon for lista vil bli LANG!

Statoil, yx, shell, esso osv. etter det så kan område være 3 gardin.

-Reklame:

Totalt unødvending å ha reklame i høyre, venstre og topp.

Tips: 5 kr per sms er overpriset. 3kr så skulle jeg vurdert det (selv om jobben betaler, men prinsipp fra min side når jeg vet de faktiske utgiftene).

Skrevet

Ja det er bare å skrive inn ros og ris, samme plassen der du tipser om drivstoff priser gratis. Som sagt, siden er i beta stadiet.

Skrevet

Heisann, der var det en link ja..

Som nevnt oppi her, så er det en tidlig versjon. Reklame er overdrevet for å teste plasseringer, den til venstre er borte snart.

Kontaktskjemaet er ikke ferdig, bare enkelt satt opp sånn at det fungerer.

Det samme gjelder skjemaet for tips av pris, sortering på kjede vil komme. (Område->Kjede->Stasjon) Det skjemaet er lagt inn for å ha en mulighet til å sende inn, og vil selvsagt utvides etterhvert.

SMS er ikke prioritert, men vil nok bli justert etterhvert.

http://www.bensinpris.net/m viser beste pris på hhv bensin og diesel siste døgn. Den er overkommelig for mobile nettlesere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...