rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Har nylig gått til inkjøp av en siedel widebody e36 cab, som jeg tenker å gjøre noen små ting meg. Bilen er ikke noe for orginal politiet, bare så det er sagt kjøpte den billig da det er små skader i lakken og bilen var ikke eugodkjent, bilen manglet også å få alt av styling og lignenede inn i vognkortet. Jeg har nå eu godkjent den og fått stemplet alt inn i vognkortet. Bil: Bmw 320 Model: 1994 Styling: Fult seidel kit Planer: - Turbo (Kjøpt inn sånt kit som a-dekk selger) - Montere stereo ( kjøpt inn 3*10 dynable + største monoblocken ) - Montering av lambodørene igjen - Fikse lakken
rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Du lige e36 cab me Turbo du hehe, ja finnes det bedre?
Ørjan^^ Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Du lige e36 cab me Turbo du hehe, ja finnes det bedre? E30 coupe me føna
rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 hehe, kos det og, hadde en grønn en med e36motor 325 turbokonvertert, gikk godt ja
vetu03 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Grattis med ny bil... Tøff den der;) Er det vikebil som har bygd denne også?
Lars89 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Gått i Arendal den her? Ikkje min smak, men fint med litt forskjellig. Du får hive i noen skjermer og strober og styr. Er jo showbil
rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Grattis med ny bil... Tøff den der;) Er det vikebil som har bygd denne også? takk takk;) er usikker på hvem som bygd den, har kvitteringer på 300 000,- for ombygging. sykt hva folk legger i bilene sine
rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Gått i Arendal den her? Ikkje min smak, men fint med litt forskjellig. Du får hive i noen skjermer og strober og styr. Er jo showbil har kanskej en liten plan om litt forskjellig snaks ja, får se hva vintern bringer, først er motoren prioritert;)
E36Cab1 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Meget spesiell Likte ikke kromspeila,fargen eller det kvite gitteret i front. Men det er bare min meining,gratulerer uansett med spesiell bil!
rel0ad Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Meget spesiell Likte ikke kromspeila,fargen eller det kvite gitteret i front. Men det er bare min meining,gratulerer uansett med spesiell bil! tx:) blir cooler i fronten nå da, så det bli bedre, men tror også selv at den hadde vært finere med svart gitter feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå