Gå til innhold

Null clutch BMW 523 E39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut og kjøre i stad, trykket inn clutchen som vanlig før jeg starter. Ingen motstand! Den fyker rett i gulvet når jeg trykker på den. Akkurat som om den blir sugd ned.. Drar den ut igjen for hånd og trykker igjen og det samme skjer! Den var helt fin når jeg parkerte i går kveld. Ingenting galt da. Hva kan dette være tror dere?

Skrevet

Håper på det siste her.. Den har vært helt som vanlig helt til i dag, dvs ikke noe spesielt treg.. Tror jeg ringer til NAF og ber de se på det. samtidig folder jeg mine hender og ber om at dette ikke blir dyrt.

Skrevet

samme skjedde med e30'n min, var slavesylinderen som lakk da

ta å fyll bremseveske, pump med pedalen (clutch) sjekk om den blir bra da, evnt om dne lekker mye så sjekk etter om det drypper under bilen sånn ca midt på kassa.

Skrevet

Karen fra NAF mente også at det var slavesylinderen. Heldigvis koster ikke denne så mye, og er forhåpentligvis ikke så vanskelig å bytte.

Skrevet
Karen fra NAF mente også at det var slavesylinderen. Heldigvis koster ikke denne så mye, og er forhåpentligvis ikke så vanskelig å bytte.

2skruer evnt muttere og en slange, så er det bare å lufte:P

Skrevet

Da var problemet løst, var som mange av dere sa slavesylinderen som hadde tatt kvelden. Den nye er nå satt i, og systemet er luftet. Merker at clutchpedalen er lettere å trykke inn nå enn før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...