Gå til innhold

Xenon-lykter

A1eks
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke får til å søke skikkelig med søkefunksjonen på forumet, spør jeg heller dere om hjelp.

Har planer om å hive på noe xenon på bilen, hva trenger jeg da, og hvor får jeg kjøpt?

Får jeg kjøpt et lyktesett, der jeg får med en hel lykt med xenon? Er fukt i det ene glasset mitt, så jeg kan like gjerne erstatte det.

Og hva er forskjellen på H1, H2 etc?

4000k er hvitaktig, 6000k er blåaktig, mens høyere enn det blir det lilla?

Noen som er lystne på å gi meg et par triks i ludo her? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken årsmodell er din e36? den fikk h7 etter 96. Jo høyrere K jo mer blått er lyset. 6000k er det som er mest likt orginalt. :) Man får også kjøpt ferdig lykter med xenonkitt (har noen på min webshop), men fleste velger vel vanlig lykt for å så ettermontere et HID xenon kit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en -93 modell.

Har sett at det finnes kit som man kan montere på originallyktene, men hvordan skal dette gjøres?

Kan jeg eventuelt kjøpe et kit med hele lykter som har AE, og montere xenon-lamper etterpå?

Takk for god hjelp! :D

Bare bytt pakning i originallykta di så er du kvitt duggen, ettermonter xenon og AE i disse org. lyktene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en -93 modell.

Har sett at det finnes kit som man kan montere på originallyktene, men hvordan skal dette gjøres?

Kan jeg eventuelt kjøpe et kit med hele lykter som har AE, og montere xenon-lamper etterpå?

Takk for god hjelp! :D

Bare bytt pakning i originallykta di så er du kvitt duggen, ettermonter xenon og AE i disse org. lyktene...

"Bare"? :P Du skriver til en som er helt grønn innenfor det som heter bil, som vil lære mest mulig, så "bare" er det nok ikke :P

lloydsb, takk for at du gir meg det med t-skje, trenger det mer enn du aner :P Så jeg kan da kjøpe 3 like xenon kit med H1-pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...