-Erik- Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Solgte en volvo motor for noen uker siden. Kosta kjøper 1100 ca i frakt fra Skien til på oppsiden av oslo Den stod på en euro pall. litt usikker på vekt.
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Solgte en volvo motor for noen uker siden. Kosta kjøper 1100 ca i frakt fra Skien til på oppsiden av oslo Den stod på en euro pall. litt usikker på vekt. hmm ok Men skien oslo, hvor langt er det da? 15-20 mil?
buchern456 Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Jeg har snakket med flere om frakt på understell.Tollpost sa de ikke sendte privat. Posten sender ikke palle Så spurte Norcargo/bring, de trengte å vite Bredde, dybde, høyde og vekt for pristilbud. Mitt tilbud ble DYRT!! hei tollpost er det dyreste og sende priv. så dem tar priv men dyrt ja. hilsen en som jobber der.
leif harald Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Jeg har snakket med flere om frakt på understell.Tollpost sa de ikke sendte privat. Posten sender ikke palle Så spurte Norcargo/bring, de trengte å vite Bredde, dybde, høyde og vekt for pristilbud. Mitt tilbud ble DYRT!! hei tollpost er det dyreste og sende priv. så dem tar priv men dyrt ja. hilsen en som jobber der. hehe, takktakk Har tenkt mest på TNR jeg, får ringe i morgen og høre
leif harald Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 www.norlines.no Takk for det, jeg endte opp med norlines. Tollpost og TNR fraktet bare for bedrift. Frakt kom på 1998kr fra ålesund til haugesund.
doffa Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 www.norlines.no Takk for det, jeg endte opp med norlines. Tollpost og TNR fraktet bare for bedrift. Frakt kom på 1998kr fra ålesund til haugesund. var ikke ille frakt det leif harald. Kan jeg spør vilken bmw motor du kjøpte å av hvem? kjenner sikkert han du handla med.
leif harald Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 www.norlines.no Takk for det, jeg endte opp med norlines. Tollpost og TNR fraktet bare for bedrift. Frakt kom på 1998kr fra ålesund til haugesund. var ikke ille frakt det leif harald. Kan jeg spør vilken bmw motor du kjøpte å av hvem? kjenner sikkert han du handla med. Nei, frakta var ikke så ille den. Vil ikke gå ut med navn på han som selger motoren før jeg har fått avklart at jeg skal kjøpe den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå