runemos Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Div. e30m3: - ABS pumpe. 500,- - Bremsekraftforsterker m/hovedsylinder. 1000,- Div. andre e30 deler: - Panser. Har rød, koksgrå eller hvit. 500,- - Bremsekraftforsterker m/hovedsylinder, 325/318is. 400,- - Radiator. 300,- - Dynamo. 300,- - Støtfangere til 1990mod. Fram/Bak, sorte. 500,- - Hjulkapsler 16''. Har stått på 1-serie. 400,- Skal prøve å legge ut bilder av alle deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgaa Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hei! er interessert i følgene deler; - teppe, hvis det er sort - taktrekk vis der sort - komplett trekk i bagasjerom - støtfangere til 1990 mod sorte kan du ringe meg på 90872242 så gjør vi en avtale! mulig jeg skal ha mer. mvh roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg er også intrisert i teppet Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøper det verktøysettet hvis dette er til m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Hei..byr 300+frakt for den midtdekkselet med håndbrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Bortrsett fra hullet du nevte så er det strøkent ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 4 dørs teppe? Er det sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøper det verktøysettet hvis dette er til m3 Er det ikke likt i de fleste verktøysett da. Sto i bilen da jeg kjøpte den, mer vet jeg ikke. Ser jeg glemte å ta bort pluggnøkkelen før bilde blei tatt. Den trenger jeg desverre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 hei! er interessert i følgene deler;- teppe, hvis det er sort - taktrekk vis der sort - komplett trekk i bagasjerom - støtfangere til 1990 mod sorte kan du ringe meg på 90872242 så gjør vi en avtale! mulig jeg skal ha mer. mvh roar hei teppe er ikke helt knall sort, men jeg har lagt ved et bilde tatt med blitz. Ser vel sånn ut egentlig. Også bilder av fangere. Taktrekket er sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Hei..byr 300+frakt for den midtdekkselet med håndbrekk Notert. Du mener da bare den bakre delen av midtkonsollen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 Det er flere som er interessert i taktrekk, teppe og bagasjeromstrekk. Så da får det avgjøres med det høyeste budet innen Søndag kl. 18:00. Skal jobbe i helga, men skal prøve å holde meg oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Bortrsett fra hullet du nevte så er det strøkent ja. pris for bare fram stolene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøper det verktøysettet hvis dette er til m3 Er det ikke likt i de fleste verktøysett da. Sto i bilen da jeg kjøpte den, mer vet jeg ikke. Ser jeg glemte å ta bort pluggnøkkelen før bilde blei tatt. Den trenger jeg desverre selv. er pluggnøkkelen jeg trenger til s14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 hei.. jeg er interrisert i fram og bak seter.. er de strøkene? bortsett ifra hullet på førerstolen? Bortrsett fra hullet du nevte så er det strøkent ja. pris for bare fram stolene da? jeg er interessert i bare baksetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå