AuroraDriver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Den banansplit fargen kan være den desidert mest tungsolgte.
Ostnes Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Kunne lett kjøpt den bilen, kunne blitt skamrå med omlakkering til blå og full M-tech styling!
Rayman Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Nå er det jo ikke BMW´s designere som har bestemt at bilene skal ha disse forferdelige interiørfargene. Standardfargene er fargene BMW´s designere har bestemt at bilene skal ha... og de er som regel ganske harmonisk sammensatt. Ah så det er sånt det fungerer ja Får beklage hvist jeg fornermet noen BMW designere her da
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Dette kunne jeg hatt i compacten da... Uten drivveden Bilen min er forresten violettrotII så jeg tror det hadde passet bra faktisk Edit: Det lilla skulle vært hakket mørkere også
AuroraDriver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Problemet er den diskrè fargen utenpå, i tillegg til inga styling. Så har du den skrikende blåfargen ........ den historien bak fargen på interiøret har jeg lyst til å høre.
Wolfeh Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 fysjameien. Ikke det peneste jeg har sett for å si det sånn.
TJ Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Problemet er den diskrè fargen utenpå, i tillegg til inga styling. Så har du den skrikende blåfargen ........ den historien bak fargen på interiøret har jeg lyst til å høre. Ja den historien kunne jeg godt tenkt meg å høre også. Ekstremt anonym farge utenpå, og alt annet enn det inni... En merkelig kombinasjon synes nå jeg. Har man en grell/spesiell farge på bilen, så kan et grelt/spesielt interiør forsvares (da står det i det minste i stil til hverandre ). Var i tillegg mange andre skrekkeksempler på hvordan man ikke bør benytte individual-muligheten til Bmw...
Hawkon88 Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 hadde no den vært grå inni, og estorill blå utenpå i det minste..
TJ Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Det hadde hjulpet betraktelig ja. Men på en annen side kan det jo være greit at ikke alle velger de samme fargekombinasjonene også...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Det hadde hjulpet betraktelig ja. Men på en annen side kan det jo være greit at ikke alle velger de samme fargekombinasjonene også... hvis alle hadde kjøpt m3/sport i sort skinn eller alcantara, hadde det vært en ting mindre for oss 3dje personskjøpere å kjøpe hehe
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 BMW-kunder kan la egen kreativitet få ganske fritt spillerom ser vi; for en så demokratisk innstilling fortjener BMW litt applaus - tror jeg...
AuroraDriver Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Var innom Bavaria på Sørlandsenteret for å se på bilen. Tror etter 5 minutter, så la jeg ikke merke til interiøret, 5 minutter til så syntes jeg det var fint .............. Men en ting skal sies, blitz selv på det interiøret som er på den 520d'en, ødelegger endel av inntrykket. Det er ikke lyseblått, men mørkeblått interiør. Men selvfølgelig, jeg ville ikke ha kjøpt den bilen.
M-Tim Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hvor mange smurfer ble avlivet under produksjon av de setene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå