PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Er bilen i god stand så betal heller 5k ekstra og få en bil du er fornøyd med. De sparer du fort inn i ettertid ved å slippe reparasjonsutgifter. Hater folk som skal prute bare for å prute. Synes 55k er en grei pris for bilen hvis den er i så god stand som det påstås. Det er dyrere å kjøpe "billige" biler som må påkostes. Ja Pratet med han i sta, han sku vist ikke selge bilen alikevel på grunn av useriøse kjøpere. Men jeg har pratet endel med han og spurt om en goddel + at jeg er veldig intrrisert i bilen. Så vil heller gi litt mer for den ja, siden han har nye vinterdekk på den. Og det at han egentlig ikke skal selge bilen. Men skal som sakt se nøye på bilen. Får vel noen bilder fra hvordan den ser ut innvendig, tross alt der jeg skal sitte også
PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 du skriver ingenting om interiøret eller anlegg Hvordan den ser ut innvending vet jeg ikke, men anlegg skal jeg kjøpe nytt uansett
PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Litt høyt prisa med tanke på utstyr og km, men var mye nytt på den og så jo veldig bra ut . Ville bydd han 45 og sett hva han sier.Denne har f.eks sportsstoler og takluke som en 318is bør ha til den prisen Ja, folk kommer med hver sine meninger(men det gjør jo ingenting) Tusen takk for linken Men den bilen jeg skal se på, ser ut som er gjennom ført pen, alt stemmer overenns med hverandre.. Hvis dere skjønner hva jeg mener
PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 hørtes ut som en greit pris! ikke så mye du trenger å gjøre for å få den helt topp heller... (skjørter og LAKKE listene foran sorte og den "faststøpte" leppa må også være sort )men som sagt, naf test og slikt så er du på god vei! spørr om ALLE kvitteringer! 55k er jo sikkert for å ha litt å prute på... kommer du med 48k kontant, ryker den nok lykke til! Stemmer, Lakke listene og lakke den nederste leppa på frontfangeren skal gjøres ja takk
PerMartin Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Skrevet Desember 11, 2008 Såg ut som en veldig kjekk bil. E36 Coupè er jo lekkre Stemmer det si
babjorn Skrevet Desember 11, 2008 Skrevet Desember 11, 2008 Han prøver vel å spille på at han kanskje ikke skal selge enda for å få en bedre pris,ville sjekket selger (åssen type person,om bilen er støvsuget å ryddig inni) å alle Kviteringer på ting som er gjordt,uten disse har du ingen garanti på ting som er gjordt med motor å andre ting,å disse burde selger ha ellers er det som regel bare tull at di tinga er gjort. Folk vil selge å tjene mest mulig/tape minst mulig så da er det mye useriøse selgere man må passe seg for å ikke virk for ivrig å tenk nøye å ta en naf test på en bil i den pris klassen hvis du er sikker på å kjøpe bilen hvis naf testen er bra,greit det koster men kan være lurt hvis du er 100% sikker på at du skal ha den. lykke til,pen bil var det
PerMartin Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Han prøver vel å spille på at han kanskje ikke skal selge enda for å få en bedre pris,ville sjekket selger (åssen type person,om bilen er støvsuget å ryddig inni) å alle Kviteringer på ting som er gjordt,uten disse har du ingen garanti på ting som er gjordt med motor å andre ting,å disse burde selger ha ellers er det som regel bare tull at di tinga er gjort.Folk vil selge å tjene mest mulig/tape minst mulig så da er det mye useriøse selgere man må passe seg for å ikke virk for ivrig å tenk nøye å ta en naf test på en bil i den pris klassen hvis du er sikker på å kjøpe bilen hvis naf testen er bra,greit det koster men kan være lurt hvis du er 100% sikker på at du skal ha den. lykke til,pen bil var det Takk for bra svar
BreitBau Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Jeg slenger meg på og mener at å droppe naf test er det dummeste man gjør på gamle E36 nå om dagen. Er så ufattelig mye tull og tøys med oppheng som løsner fra karosseriet, "usynlig" rust på "understellsbehandlede" biler, gåene motorer osv.. Hvis du kjøper uten skal du ha rimelig BRA peiling på hva du skal se etter og hvor du skal se. Er ufattelig mye dårlige biler ute å går så du skal nå ha lykke til når du ser på bil... En kompis av min bror kjøpte seg E36 her i vår.. Jeg sa til han at han fikk ta seg en tur så skulle jeg vise han alt som var å vise og hvor han måtte sjekke. Sa også at han uansett skulle ta Naf kontroll.. Så aldri noe mer til han, men det gikk ikke mer enn 3 måneder etter kjøp før hele traversopphenget bak løsna og nå står bilen på verksted med utgifter som smyger seg opp mot 20-25000 kroner.. Hadde han kommet opp og jeg hadde fått vist han innfestinga, og om han hadde tatt naf test, hadde han vel aldri kjøpt denne bilen.. Ta med deg en kyndig, eller ta naf test på bilen.. Og btw, så kommer du til å angre som en hund på at du ikke kjøpte sekser motor, eller IS motoren.. Men om du ikke ønsker å bruke mer penger på bil, så forstår jeg dette godt..
S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Å bruke noen hundre lapper på naf test er absolutt verdt det!
Mr E30 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 tror ikke disse bildene er helt nye heller BLÅ oblater!!
BreitBau Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Å bruke noen hundre lapper på naf test er absolutt verdt det! Tja.. Noen hundre? Koster en 1700,- kroner.. Men likevel.. Se over bilen selv, og send den dit om du ikke finner noe..
Mr E30 Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 jeg fikk sjekka over bilen min hos stenshagen..kosta 500kr
Morstan Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Er det den bilen du kanskje skulle kjøpe Per martin? Den så gjennomført ut;) syns du skal vurdere det kjøpet der altså
PerMartin Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Skrevet Desember 24, 2008 Er det den bilen du kanskje skulle kjøpe Per martin? Den så gjennomført ut;) syns du skal vurdere det kjøpet der altså Stemmer stemmer Men sant som de andre sier, kan være mye slitasjer på ting man ikke ser eller legger merke til.. Men har veldig lyst på denne bilen her:) skal se på den etter nyttår, siden selger er veldig mye ute å reiser. God Jul folkens;)
S.Arnesen Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Hmmm. Hva er det som gjør at disse e36'ene holder seg så godt i pris? Personlig syns jeg 55 000kr for en 18 år gammel bil med 270 000km på telleren er mye, veldig mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå