Hauso Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 de er populære, altså selgers marked:p Stor etterspørsel på pene e36'er, men det er de færreste som er såpass pene at de kan holde seg så godt i pris:) Men sier som de andre : Ha bilen på en NAF test, og få helst en kyndig en til å prøvekjøre bilen, for å sjekke om den er såpass god sol selger skal ha det til. Lykke til med kjøpet! og God jul alle sammen
Mexos Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 jeg fikk sjekka over bilen min hos stenshagen..kosta 500kr Ja bruk heller et Bmw verksted til å se over bilen. De vet hva de skal se etter, hva som man må forvente er slitt, og hva som ikke skal være det. De har også et større sammenligningsgrunnlag da de jobber med slike biler og er mye mer nøytrale enn NAF. Jeg skal aldri mer ha en bil på NAF test hverken som selger eller kjøper. De blåser opp småfeil en må forvente på brukte biler og forvirrer både kjøper og selger. En gjeng med flisespikkere hele gjengen.
Hedfelt Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Jeg kjenner eier av denne bilen godt. Bildene er vel fra etter at den ble pusset opp og lakkert tidligere i år (eller om det var i fjor? Går fort i surr), den ser fortsatt like fin ut. Jeg har ikke observert noe rust på den, nå skal det sies at jeg ikke har sett i absolutt alle kriker og kroker da, kun generelt. Det meste av arbeidet har eier gjort selv, han er mekaniker. Hva han har kvittering på og ikke aner jeg ikke, men jeg ville absolutt tatt en tur og sett over den.
Nøstbakken Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 bilen såg nå veldig bra ut.. når eg kjøpte min bmw 318is var eg på naf og hos bavaria i haugesund før eg kjøpte min.. er veldig greit med naf test , så får du vite om kva som er gale med bilen.. om det er noko feil...
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 er vel fra siggerud denne eller? da kjenner jeg også typen ja. bilen er fin den
PerMartin Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Jeg kjenner eier av denne bilen godt. Bildene er vel fra etter at den ble pusset opp og lakkert tidligere i år (eller om det var i fjor? Går fort i surr), den ser fortsatt like fin ut. Jeg har ikke observert noe rust på den, nå skal det sies at jeg ikke har sett i absolutt alle kriker og kroker da, kun generelt. Det meste av arbeidet har eier gjort selv, han er mekaniker. Hva han har kvittering på og ikke aner jeg ikke, men jeg ville absolutt tatt en tur og sett over den. Ja;) Han er ihvertfall til å stole på, for han sier det ikke er noe rust, og at det var en ulyd. Men det sku ikke være store greiene. Var et lager til en dynamo eller noe.. Men har avtalt med eier at jeg skal komme nedover etter nytt år.
PerMartin Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 er vel fra siggerud denne eller? da kjenner jeg også typen ja. bilen er fin den Stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå