Gå til innhold

Ferskingen A1eks sin 318is, EU kontroll s. 3

A1eks
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett mange tråder, og tenkte jeg skulle hive opp en tråd selv.

For litt over en måned siden kjøpte jeg en 318is 93 modell for 52500, som var kjørt 207 000 km. Gjerne litt stiv pris, synes noen, men litt tidligere i år fikk den en overhaling/utbytting av div. slitedeler til 18 000, noe som passet meg ganske fint!

Sliter litt forøvrig med hjelp til bimmeren, ikke så mange av mine nære venner som har peiling, og de jeg kjenner som har peiling, tør jeg ikke slippe nær bilen :P

Har forøvrig bare 1 bilde, men bilen skal vaskes neste uke, og skal hive ut noen flere bilder da.

DSC00227.jpg

Har kjøpt:

Pedalsett

Instrumentringer

M3 frontfanger

Anlegg

Planer:

M3 sideskjørt

M3 bakfanger

Xenon i alle lyktene

Lakkere fangere + skjørt

Nytt senkesett

Fikse hjulstilling

Soting av ruter

Nye baklykter

All tips mottas med takk, ris og ros, fyr på! :D

Edit 1: Ser at bildet ikke ble så altfor bra, men skal ta med skikkelig kamera så raskt som mulig ;)

Edit 2: Bør vel forøvrig nevne at jeg er student, dvs, 3 år på vgs, så cashflowen er ikke den største. Men jeg prøver, det meste går til bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, bilen er ikke blå i det hele tatt, den er svart/grå-aktig. Tror jeg finner den ekte fargen når jeg skal polere den neste år engang.

Har også tenkt på det å hive på karbon-emblem og svarte nyrer, samt svarte lykter rundt hele bilen...

Vil folket ha bilder? Kan stikke ud en kjapp tur nå, men bilen er frossen, så dere får gi meg en pekepinn på hva dere vil ha bilder av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten beholder jeg dem, eller så kjøper jeg med svarte blinkers, men blir nok til at jeg beholder dem.

Det som jeg er mest keen på nå, er å få installert anlegget i bilen, samt få på plass xenon, evt. AE, men jeg ANER ikke hvordan man skal få dette på plass..

Forøvrig skal 318is emblemet vekk neste onsdag/torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anlegget må jeg ha, er musikktype, og det som er i bilen nå duger ikke. Det vil si, den crappy spilleren som er avbildet, samt 4 org. høyttalere. CD'ene hakker når jeg akselererer..

Hvor finnes de? Har bare funnet til montering av AE, på E36 compact og E46, men fortsatt blir jeg skremt av uvitenheten min, mye jeg ikke forstår :P Skulle ønske jeg kjente en smarting som var god på BMW her i området :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...