krtors Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Har bestilt BMW E36 M3 Kit: http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=84 Noen som har noen tips på hvordan jeg skal montere, hvordan kvaliteten er? Noen som har kjøpt det same og har bilder av det på sine biler? MvH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøpte m3 fronten min der .. passa fint den.. god kvalitet til ok pris.. gankse enkelt å montere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøpte m3 fronten min der .. passa fint den.. god kvalitet til ok pris.. gankse enkelt å montere.. Okay;) Vurderer å berre kjøpe front eg og. Men får sjå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøpte m3 fronten min der .. passa fint den.. god kvalitet til ok pris.. gankse enkelt å montere.. Okay;) Vurderer å berre kjøpe front eg og. Men får sjå... i første posten skriver du at du har kjøpt hele settet men dette er veldig lettvint og montere, du må ta an den invendige ramma på den org. fronten din og sette den over på den nye. resten av dette settet vet jeg ikke helt hvordan er. men ganske lettvindt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krtors Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2008 kjøpte m3 fronten min der .. passa fint den.. god kvalitet til ok pris.. gankse enkelt å montere.. Okay;) Vurderer å berre kjøpe front eg og. Men får sjå... i første posten skriver du at du har kjøpt hele settet men dette er veldig lettvint og montere, du må ta an den invendige ramma på den org. fronten din og sette den over på den nye. resten av dette settet vet jeg ikke helt hvordan er. men ganske lettvindt Ja, vett. Men er jo mulig å endre på bestilinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 skur av skru på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå