Scampi Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Hoi! Har noen erfaring med uoriginale skjermer fra Koed? Min høyre forskjerm må byttes, og er ikke akkurat rik i denne julegavetid. Ser de har uoriginal skjerm til under 360 kroner...hvordan er passform og utseende? Likt OEM-kvalitet?
Brian Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Den nærmeste sammenligningen jeg kommer, var den gangen jeg kjøpte en uorginal M3 front fra koed. Det var så godt som bolt on, passet perfekt. Hvis platedelene også har samme utførelsen så vil det være et godt alternativ regner jeg med.
Scampi Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 En kompis tror de handler uoriginale karosserideler fra Veng, noen som kan bekrefte? Og takk for feedback Brian
AlXz Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Har hørt at passform og kvalitet er betydelig dårligere på uorginale skjermer, panser, osv.. Vært flere tråder om dette.
Fliid Skrevet Desember 12, 2008 Skrevet Desember 12, 2008 Kjøp originalt. Tilpassing og feil på uoriginale platedeler er en gjenganger. Finnes som nevnt ovenfor, mange tråder om dette. Men igjen, kjøp original!
Fixfax Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Jeg kjøpte min fra veng, var elendig passform, men etter mye tilpassing ble det nogenlunde bra, mitt råd er kjøp orginal.
Dirty Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 men til den prisen hadde jeg gjort et forsøk. mange som har vært fornøyd med deler fra veng også
Stianvi Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 jeg kjøpte uoriginale forskjermer til min e30 fra koed, de er nesten 100prosent når det kommer til passform ikke mye som må til for å få de til å passe helt
Morbus Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Kjøpte skjermer til e34 der. Passet som et skudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå