Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg noen biltema dempere til e34 som må byttes ut pga eu godkjening.. foran og bak på høyre side..

det jeg ser er at den dempern fra biltame har ingen spiralfjær " cup holder" vet ikke hva den heter,men det fra biltame er bare en enkel gassdemper uten no sted og sette fjøra på.. !

noen som kan hjelpe med forklaring før jeg skrur av ..

ud2hkxg2oh2e1brl67sf.jpg

Skrevet

takker. hva mener du med fjærbeinet.. ?

når jeg skifta til vinterdekk så så det ut som om bak og forran var like dempere.(spiralfjæra hviler på en skål som er "sveisa?" fast i dempern?).

sjekk bilde

jeg fikk 2 dempere av den nederste dempern på bildet, men for meg virker det som om jeg skulle hatt de opperste..

ho på temabil mente på at jeg kunne skru av den skåla på dne gamle dempern og feste den i den nye .. men jeg finner ingen til å feste den i.!?

bilde er bare en illustrasjon og er ikke til bmw.

zc16tip3v60ty33lqigg.jpg

Skrevet

takker ,men er ikke byttinga av fjører\demper jeg stusser på. det ska nok gå greit, men var en grei DIY . men den forteller ikke no om dempern. :)

fan hadde det ikke vert så kaldt sku jeg bytte alle 4 til sport med engang som er ferdig med fjærer og bare putta dem oppi. men det skjer ikke før til sommern:)

er litt surt når jeg ska ha inn den nye dempern så finner jeg ut at det er feil demper. :\

hvis du ser på den lille bildet av 2 forkjellige dempre litt lenger oppe.. så har jeg 2 stk av den nederste..funker ikke tre fjøra på dem:=\

får kanskje bare kruse ne på bmw og dra ut no info av dem..

Skrevet
takker. hva mener du med fjærbeinet.. ?

når jeg skifta til vinterdekk så så det ut som om bak og forran var like dempere.(spiralfjæra hviler på en skål som er "sveisa?" fast i dempern?).

sjekk bilde

jeg fikk 2 dempere av den nederste dempern på bildet, men for meg virker det som om jeg skulle hatt de opperste..

ho på temabil mente på at jeg kunne skru av den skåla på dne gamle dempern og feste den i den nye .. men jeg finner ingen til å feste den i.!?

bilde er bare en illustrasjon og er ikke til bmw.

zc16tip3v60ty33lqigg.jpg

Hallo

Har akkurat gjort samme jobb. Du skal h den øverste. Du kan ikke ta av fra den gamle, disse er en del av demperen. Du må få rett demper bak.

Skrevet
takker ,men er ikke byttinga av fjører\demper jeg stusser på. det ska nok gå greit, men var en grei DIY . men den forteller ikke no om dempern. :)

fan hadde det ikke vert så kaldt sku jeg bytte alle 4 til sport med engang som er ferdig med fjærer og bare putta dem oppi. men det skjer ikke før til sommern:)

er litt surt når jeg ska ha inn den nye dempern så finner jeg ut at det er feil demper. :\

hvis du ser på den lille bildet av 2 forkjellige dempre litt lenger oppe.. så har jeg 2 stk av den nederste..funker ikke tre fjøra på dem:=\

får kanskje bare kruse ne på bmw og dra ut no info av dem..

Hallo

Slik ser en ny E34 bakdemper ut.

pwcrdqn7oe6h0b10ghy0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...