Galldrian Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 ok tar kontakt dersom det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Disse vil vel ikke gå rett på E39 hvis de går rett på E34 uten senterringer? Da navet er større på E34 enn E39. Beklager OT men vurderte disse jeg og men mener jeg fikk opplyst av en eller annen her inne at E34 felger ikke går over til E39 men omvendt går,da med senterringer. Skyt meg ikke om jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perski Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 måtte ha sentrerings på di på min e32 jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Da beklager jeg OT. Vet du hva det ville koste å sende de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perski Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 vet ikke hvor mye det vil koste å sende dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perski Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå