VillKapping Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Hei. Skal feste på nytt M5 emblem i grillen på min E34. Hvordan får man dette til å sitte? Noen tips hadde vært fint.
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 om du kjøpr ett emblem som er beregnet til å sitte i grillen så skal det bare være å klipse det på en av rillene i nyrene...
VillKapping Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Det trodde jeg å.. Kjøpte original. Er ikke noe klips funksjon bakpå det. Tror jeg skjønte det nå faktisk.. Ett par tapper i metall der som sikkert skal klemmes ned bak nyrene..
VillKapping Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Da er det nye spørsmålet: Hvor er nøyaktig plassering? Er vel på venstre side, men på hva slags rille?
matsrh Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Søk på litt bilder å studer litt, så ser du hva de fleste har
VillKapping Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Har sett litt på bilder og det ser ut som de fleste har den på den tredje rillen ovenfra. Bare lurte på om noen visste den originale plasseringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå