Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Fin samling Hvilke er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 huff, ble mye bilder dette har litt for mange biler i samlingen(lett å få dilla på dette ) tar for mye plass da hver bil er ca 25cm lang, og derfor er noen av de til salgs også. z8, z4, e90, e46 WTCC, z3 coupè og den blå e24 er til salgs. den sorte e30'en blir nok byggd om til alpina snart, og da blir nok den til salgs. forøvrig så er jo alt til salgs for rett pris send gjerne en pm om du er interessert i å kjøpe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Hva skal du ha for Warsteiner M3`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Bygd om til alpina? Hvor kjøper du deler til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Du vel ingen E36 coupe til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 hvor er sånne biler å få tak i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 jeg er interessert i en alpina m3 Arild..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Du vel ingen E36 coupe til salgs? Jeg har en gul e36 coupe du kan kjøpe av meg.. Send PM hvis interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 hvor er sånne biler å få tak i ? Som ofte ellers, er eBay et greit sted å begynne. Ofte er det lurt å holde øye både med www.ebay.com og www.ebay.de - siden det ofte er noen som selger ut enkelte modeller med betydelige avslag. Men selvsagt, med valutasvingningene i det siste, har mange av disse blitt vesentlig dyrere enn for bare trekvart år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hva skal du ha for Warsteiner M3`n? denne har jeg jo egentlig ikke lyst til å selge, men for 1500,- så ryker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Bygd om til alpina? Hvor kjøper du deler til det? får kjøpt alt på nettet vet du jeg kjøpte felger fra ei sjappe i tyskland (skal se om jeg finer igjen linken) men det er ikke billig et sett felger koster ca 250kr og det samme gjør et sett med decaler. så en må regne med 500kr + det bilen koster. så visst bilen koster f.eks 700kr så havner det jo på 1200kr totalt, + at det er mye arbeid å pirk for å få det til skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Du vel ingen E36 coupe til salgs? har desverre ingen e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå