BimmerKing Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Da er denne byttet bort i en E30 320i Jeg har en E34 525iA som jeg vurderer og selge. Den har behov for litt stell, bl.a så har den noe rust. Hull på skjermen foran h.s, samt litt rundt om. Ny skjerm lakkert i bilens farge medfølger.... Eksosanlegget er ikke bra, trenger ny midtre potte, men ett M5-anlegg modifisert til å passe M20 kan muligens medfølge.... - El. Takluke - Grått M5 interiør i skinn(Kun stolene og dørtrekk er montert) - Greie vinterdekk og ok sommerdekk.. - M-TechII ratt - Sperre - To sett 15" alu V+S samt ett sett vinterdekk på stålfelg med kapsler... Bilen har gått 315000 km ca, og er førstegangsregga sent i -89. Står også ok stereo i den, som evt kan medfølge hvis prisen blir rett....! Prisantydning er 15 000.- evt bytte. Alt kan være intressant så lenge det er i ok stand... Helst bakhjulsdrift eller 4X4.Kom med forslag, det verste som kan skje er at jeg sier nei takk Dette er ikke noe glansbilde av en bil men er EU-ok til 10.09, så det er en ok vinterbil Kontakt meg på mail: bimmerking@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 bilder er alltid en god ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Heisann.. reiste vekk serdu. Kommer bilder før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 BUMP Bilder kommer meget snart. Kan også evt skaffe til veie en 2.5 24V mot tillegg i prisen(evt også med aut kasse) Kom med forslag til bytte. ALT kan være intressant, så lenge det er godkjent og i grei stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 B U M P Nå med bilder i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 dreiv akkurat å kikket på annonsen din nu. denne høres int ut.. hvor mye i tillegg for m50 motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Litt usikker. Det er ikke min serdu. Er en kompis som har den. Men kan undersøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 gjør det;) og send meg en pm. forresten hvor lenge er den eu godkjent? mulig det er skrevet, men fant ikke noe:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 fant det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Bare for å understreke det: Motor og gir som står i bilen fungerer greit det altså. Så det er ikke noe must å bytte Med MANUELL girkasse og eksos, så blir det ca 8000 i tillegg.... Kan evt få med komplett understell og motor/autgir og sperre til E34 med M50 motor for 12 000.- Det er sperre på den sånn den står nå også, men du vil få en HELT annen utveksling med annen motor/gir Dette er to forskjellige motorer. Ingen av dem er MINE, så dette er handler som evt går via meg til kamerater av meg, så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 [...] Dette er ikke noe glansbilde av en bil men er EU-ok til 10.09, så det er en ok vinterbil Kontakt meg på mail: bimmerking@gmail.com Hmm - på bildene ser den virkelig ikke så verst ut. Jeg har sett biler som er langt verre, der selger mente at han solgte et glansbilde. Så tommelen opp for en ærlig selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Så tommelen opp for en ærlig selger. Takk Jeg prøver iallefall så godt jeg kan Gidder ikke lure noen til å komme hit for å se på noe de tror er strøkent. Men "lets face it"; Hvor strøken kan en 20 år gammel bil bli? Dette er en helt grei bruksbil/ungdomsbil for en som skrur litt selv. Den er som sagt eu ok til oktober 09, og fungerer ok for meg, bortsett fra at den bråker en del, samt litt rust som nevnt over. Noe jeg ikke får gjort noe med selv av helsemessige årsaker. Derfor vil jeg bytte den bort i noe jeg slipper å holde på med på den måten. Lakkarbeid og interiørabeid er ingen problem, men mekaniske ting, spesielt under bilen går dessverre ikke. Og ikke har jeg tilgang til bukk heller dessverre Derfor: Kom med bytteforslag folkens, jeg biter ikke ;P Kravene er godkjent i minst ett år og i kurant mekanisk stand Noen ting jeg setter pris på, men ikke nødvendigvis er krav: Bakhjulsdrift eller evt 4X4, men har du/dere noe annet så fyr løs, på enten mail eller telefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Har fått noen tilbud nå, men håper på flere.. Kom an folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Da er jeg den lykkelige eier av en E30 320i fra -86.... Takk for handelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 ja jeg må takke for handelen selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg