Gå til innhold

-89/90 E34 525iA byttet bort i E30. Tråden kan stenges.

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Da er denne byttet bort i en E30 320i :D

Jeg har en E34 525iA som jeg vurderer og selge. Den har behov for litt stell, bl.a så har den noe rust. Hull på skjermen foran h.s, samt litt rundt om. Ny skjerm lakkert i bilens farge medfølger.... Eksosanlegget er ikke bra, trenger ny midtre potte, men ett M5-anlegg modifisert til å passe M20 kan muligens medfølge....

- El. Takluke

- Grått M5 interiør i skinn(Kun stolene og dørtrekk er montert)

- Greie vinterdekk og ok sommerdekk..

- M-TechII ratt

- Sperre

- To sett 15" alu V+S samt ett sett vinterdekk på stålfelg med kapsler...

Bilen har gått 315000 km ca, og er førstegangsregga sent i -89.

Står også ok stereo i den, som evt kan medfølge hvis prisen blir rett....!

Prisantydning er 15 000.- evt bytte. Alt kan være intressant så lenge det er i ok stand... Helst bakhjulsdrift eller 4X4.Kom med forslag, det verste som kan skje er at jeg sier nei takk :)

DSC00942.jpg

DSC00943.jpg

DSC00945.jpg

DSC00947.jpg

DSC00950.jpg

DSC00953.jpg

Dette er ikke noe glansbilde av en bil men er EU-ok til 10.09, så det er en ok vinterbil ;)

Kontakt meg på mail: bimmerking@gmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bare for å understreke det: Motor og gir som står i bilen fungerer greit det altså. Så det er ikke noe must å bytte ;)

Med MANUELL girkasse og eksos, så blir det ca 8000 i tillegg....

Kan evt få med komplett understell og motor/autgir og sperre til E34 med M50 motor for 12 000.-

Det er sperre på den sånn den står nå også, men du vil få en HELT annen utveksling med annen motor/gir ;)

Dette er to forskjellige motorer. Ingen av dem er MINE, så dette er handler som evt går via meg til kamerater av meg, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00947.jpg

[...]

Dette er ikke noe glansbilde av en bil men er EU-ok til 10.09, så det er en ok vinterbil ;)

Kontakt meg på mail: bimmerking@gmail.com

Hmm - på bildene ser den virkelig ikke så verst ut. Jeg har sett biler som er langt verre, der selger mente at han solgte et glansbilde.;)

Så tommelen opp for en ærlig selger.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tommelen opp for en ærlig selger.:D

Takk :) Jeg prøver iallefall så godt jeg kan :) Gidder ikke lure noen til å komme hit for å se på noe de tror er strøkent. Men "lets face it"; Hvor strøken kan en 20 år gammel bil bli?

Dette er en helt grei bruksbil/ungdomsbil for en som skrur litt selv.

Den er som sagt eu ok til oktober 09, og fungerer ok for meg, bortsett fra at den bråker en del, samt litt rust som nevnt over. Noe jeg ikke får gjort noe med selv av helsemessige årsaker. Derfor vil jeg bytte den bort i noe jeg slipper å holde på med på den måten. Lakkarbeid og interiørabeid er ingen problem, men mekaniske ting, spesielt under bilen går dessverre ikke. Og ikke har jeg tilgang til bukk heller dessverre :)

Derfor: Kom med bytteforslag folkens, jeg biter ikke ;P Kravene er godkjent i minst ett år og i kurant mekanisk stand :) Noen ting jeg setter pris på, men ikke nødvendigvis er krav: Bakhjulsdrift eller evt 4X4, men har du/dere noe annet så fyr løs, på enten mail eller telefon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...