bmwt Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 har en del e34 deler som jeg vil få vekk...trenger plass... baksete sedan,mørkegrått og et lysegrått. fremstår som meget bra. 2 forseter,mørkegrå,meget bra stand.komplett bagasjeromsinnredning i lysegrått e34 touring. pris blir vi enig om,skal bort. (har mye smådetaljer også,bare til å spørre)
ingard Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 Jeg er interessert i bare sitteputa på førersiden i mørkt stoff med skinn på sidene.. Har du det, bilder?
bmwt Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 skal få tatt i morgen,men må sende som mms da jeg ikke får lagt inn her.
kje Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Er interessert i komplett førerstol dersom denne er i blått stoff og med varmetråder. Send gjerne pm eller legg ut bilde om du har mulighet
bmwt Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Er interessert i komplett førerstol dersom denne er i blått stoff og med varmetråder. Send gjerne pm eller legg ut bilde om du har mulighet ikke noe i blått dessverre,stort sett mørk grått,lys grått og sort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå