Kimmit Racing Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Går godt denne! MEn hvorfor står det m20 der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Har sett denne før en gang, men må si at jeg aldri har sett råere kjøring! Den karen må kjenne løypa rimelig godt, for der er noen blinde svinger det går rimelig fort gjenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 BALLER AV STÅL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Skulle nesten tro det var ett dataspill. Med en "godmode" bil. hehe. Går jo sykt unna det der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Går godt denne! MEn hvorfor står det m20 der? http://pagesperso-orange.fr/sportracer/ ... nglais.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 blir litt små redd bare av å se på kjøringa 0o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trondbrandsen Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Det var sykt Håper virkelig at han vant!(noe?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 OHOIIIII jeg hedde kommet til å driti meg ut med en sånn maskin ;) det der gikk unna asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 sånn s50 med N/A hk vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå