Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... planen er å bikke 300, men på norsk vei da ;) og det må jo bevises, og da er foto/film greit nok:P

Jeg har selv hatt en sinsykt høy fart på en vei her i norge, det frister ikke til gjentagelse for å si det sånn.. bunna speedometere å vel så det, kom bak en bil å fikk en i møtende, høy fart er ikke gøy på veien i allefall !!

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe... planen er å bikke 300, men på norsk vei da ;) og det må jo bevises, og da er foto/film greit nok:P

Jeg har selv hatt en sinsykt høy fart på en vei her i norge, det frister ikke til gjentagelse for å si det sånn.. bunna speedometere å vel så det, kom bak en bil å fikk en i møtende, høy fart er ikke gøy på veien i allefall !!

jeg har hatt 250 flere ganger og det var gøy i hvertfall og frister som faen til 300 =)

Skrevet
morty999: da har vi no til felles =)

er lett å rakke ned på andre, når deres egen bil stopper på 230 ca.... eller hva....

Hva har det med saken å kjøre?

Såvidt jeg vet så er 100km/t maksgrense i Norge,110km/t i Sverige og 130km/t i Danmark.

Da holder det lenge at bilen gjør 130km/t.

Håper du blir stoppa av sivilpoliti når du prøver på dette.

Håper også du mister såpa i dusjen når du havner i buret. (hvis du er over den kriminelle lavalderen da)

er ikke lov å kjøre uten belte, og uten blinklys heller, og så vet jeg det ikke er lov å snakke i mobil uten montert handsfree... men hvor mange følger de reglene da? veldig få helt perfekte sjåfører.. noen følger noe, mens andre følger annet

Skrevet

Vist du skal utføre dette ``stuntet`` ditt bør du igrunn vere heeeeeeelt alene gkw89...

100 metrene forsvinner fort undre hjula da igrunn !!!

ting skjer faan så fort i 300 + !!! ting skjer i grunn fort nok i 120 egentli

Skrevet

er ikke lov å kjøre uten belte, og uten blinklys heller, og så vet jeg det ikke er lov å snakke i mobil uten montert handsfree... men hvor mange følger de reglene da? veldig få helt perfekte sjåfører.. noen følger noe, mens andre følger annet

Som folk har sagt over meg er det relativt mye farligere å kjøre i 300 på en vanlig vei som ikke er tilrettelagt for det, enn det er å ikke bruke blinklys. Om folk bruker belter gir jeg blaffen i, her utsetter de kun seg selv og andre som måtte være i bilen. Det å bruke blinklys råder jeg likevel alle til å gjøre, selv om dette vil være med irriterende enn livsfarlig i de fleste tilfeller. Selv bruker jeg alltid blinklys der det er behov for det, bruker alltid belter og krever også at folk som sitter på med meg gjør det (krever åpenbart ikke at de som sitter bak gjør det da) og prøver å ikke utsette andre enn meg selv for fare - om jeg lykkes i dette kan jo selvsagt diskuteres.

Om du skal drive med slike fartsetapper så gjør det i hvert fall på et sted meg god oversikt samt når ingen andre er der. Siden du skal filme det som sagt, venter jeg på et lignende avisoppslag med deg - men hei, du blir jo kjendis!

:roll:

Skrevet
ja, det er klart, men jeg ser jo ann forholdene litte grann da... gjør det vel, når det så å si er tomt for trafikk

Du ødelegger jo for alle andre ! Tenk om du blir tatt . Store overskrifter,politiet rystet, politikere må gjøre grep = Ingen 130 sone de nærmeste 10 åra.

Skrevet
ja, det er klart, men jeg ser jo ann forholdene litte grann da... gjør det vel, når det så å si er tomt for trafikk

Forskjell på å "se an forholdene" og derfor ligge i 120-130kmt i 100-sone, enn å ligge i 300kmt. Vil tro det er sjelden forholdene ligger til rette for 300kmt på norsk vei. :?

Skrevet
det hadde også vært no ja :D

en som er ute etter å provosere her skjønner jeg....

Vell.

Har du sitti inne på gutterommet i et hus langt inne i skogen frem til du nesten er blitt myndig, så kan det fort svive litt rare fantasier rundt oppe i hodet vet du. :lol:

Men...

Dersom man gjør alt rett feil, så blir det farlig også.

Gjør man alt feil rett, så går det som regel veldig bra! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...