Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 He-he, han fyren på bilde øverst i annonse som ordnet bilen? Ser ut som en som kan "ordne" deg en bil dette ja! Alltid "hyggelig" at sånt blir kommentert. I disse tider er det viktig å ha en spesiell annonse, altså en som blir lagt merke til i mengden. Her hjalp jeg deg altså med det, og du har fått masse gratis bump på en fin bil til rimelig penge... Skal aldri gjøre detmer, fra nå av tar jeg betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefron Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 He-he, han fyren på bilde øverst i annonse som ordnet bilen? Ser ut som en som kan "ordne" deg en bil dette ja! Alltid "hyggelig" at sånt blir kommentert. I disse tider er det viktig å ha en spesiell annonse, altså en som blir lagt merke til i mengden. Her hjalp jeg deg altså med det, og du har fått masse gratis bump på en fin bil til rimelig penge... Skal aldri gjøre detmer, fra nå av tar jeg betalt Sånn å forstå.. ja, test en mer diskret framtoning neste gang. Kunne jo fan vært meg på bildet jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefron Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Fin den! Hvordan er d å chippe denne bilen? Ser du har en "lik". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg