Kim Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Legger ut min 5-serie for salg. Det er altså 2,5 l seksylindret diesel med originalt 143 hk/260 Nm. Står en chip i bilen som er fra RH Motorsport. Ukjent antall HK/Nm men antagelig rundt 170 HK/310Nm som det fleste pleier å gi. 5-trinns automat med lock-up (ligger på ca. 1500 o/min i 100 km/t) og vinter- samtsportsprogram. KM- stand er nå ca. 238 200. Bilen er godt utstyrt: - Sort sportskinn m/ elektriske frontseter med varme - Automatisk klima - Stor kjørekomputer m/fjernkontroll (betjening fra hendel) - Original alarm - Cruisekontroll - Elektrisk justerbart ratt - Alpine cd-spiller med 10 høytalere - 2x airbag - 4x elektriske vinduer - Elektrisk dobbel soltak - Skipose - Nedfellbart baksete, 60/40 - Sportsunderstell - Nivåregulering bak - Aerodynamikk front - M5 skjørt - PDC bak (mangler hjerne) - Dif. sperre 25% - Shadowline - Automatisk avblendbart innerspeil - Lyktespylere - Rollo bak - Elektriske speil - Nøkkel som man kan lukke igjen vinduer/soltak Står 15" originale alu- felger på vinterhjul med dekk som holder ut sesongen og 17" originale E-34 M5 felger med slitte sommerdekk. Jeg har eid bilen i 1,5 år og synes den er utrolig god å kjøre. Har dessverre ikke noe servicehefte på den men en hel bunke med kvitteringer på hva som er gjort. Jeg har kostet på den mye i mitt eie så den burde holde en gooood stund. Motor går også veldig jevt og fint. Ser hel og fin ut under. Synes ikke bilen bærer spesielt preg av km-stand. Ble EU-godkjent i slutten av desember 2007. Påkostninger i mitt eie: - Dynamo - Reimstrammer - Dempere foran - Alt av stag og foringer i forstilling - Foringer i bakstilling - Nye skiver/klosser foran - Nytt batteri - Div. småting som klips, dørstopper, tenningssylinder mm. Forrige eier hadde byttet turbo like før jeg kjøpte den. Den hadde da gått ca. 204 000 km. Det negative: - Funnet rust på førerdør ved lista nederst - Litt rust helt i framkant på høyre forskjerm - Steinsprut (skal gå over med lakkstift) - Mangler hjerne til PDC bak - Ikke servicehefte, dog har jeg masse kvitteringer på hva som er gjort så burde telle godt for vedlikeholdet av bilen. - AC kjøler ikke (hadde påfylling i våres men når høsten kom var det ikke kjøling lenger) Er veldig åpen for bytte mot noe dyrer bil. Har vært litt usikker på hva jeg skal legge prisantydning på men starter med kr. 70.000,- og sier kom med bud eller kom med forslag om bytte. Det er tinglyst heftelser på ca. kr. 38.000,- i grunnboka men rest er ca. kr. 23.000,- som vil bli slettet ved salg. Bare å komme med spørsmål om bilen så skal jeg svare etter beste evne, pm/mail: kim_erik_christiansen@yahoo.no eller sms/tlf. 90277939. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 bytte i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2008 Se ikke bort i fra det.. se ikke bort i fra det. Hva har du å tilby mister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Legger til noen nye bilder av bilen utvendig, ser runsten på to av bildene samt steinsprut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Og innvendig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 mener jeg sendte deg pm ang. innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Fjærer foran blir byttet i disse dager. Får den tilbake i morgen eller i starten av uka. Åpen for bud. Bytte i E-46 stasjonsvogn (318/320) eller E-39 (523 muligens 520). Kanskje også sedan av E-39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg