Mr.Silver Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Gratulerer med ett strøkent eksemplar av E30. Har mye samme utstyr som deg på min 86 mod 325i. Ikke slik kasett spiller som du da. hehe. Kjempe flotte stoler Har mine i bua i huset jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Grattis med ny bil Bror Den så STRØKEN ut.. Drømmebilen dette? Nydelig E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 Denne så rimelig strøken ut jaH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Sorry for slow updates men jeg får ikke tatt bilder før mandag elns:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Nydelig denne var da Bror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 19, 2008 Share Skrevet Desember 19, 2008 Fytti helvete.. Ikke gjør EN DRITT MED DEN! Du ødelegger den, samme faen! Unnskyld meg, men den får du faenmeg la te helvete være som den er.. hehe.. Dette er desidert drømmebil, kassettspiller, aircondition, jernfangere , nei, drømmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 Dersom det ikke blir for kaldt imorgen blir det phoshoot av bilen da jeg har fått den hjem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 liten bildeupdate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Da var det en ny liten photosession. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Gratulerer med et strøkent eksemplar Hold den orginal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Og den her skal du montere en forsterker i ? nei ? Det kan du bare ikke mene. Jeg ville ikke endret på en gummi gjennomføring, ikke en skrue, ingenting. Bare gjøre noe om det er snakk om defekter. ; ) At den ikke har 4 kanals forsterker, det er ingen defekt : ) Gratulerer så meget! For ett ufattelig sjeldent syn og se en Pre E30 i denne forfatningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Har nå kjøpt kasset adapter til mp3 spilleren samt fått prøvd skikkelig ut. Stereoen skal være akkuratt som den er. Dersom jeg skal bytte deler er det kun slitedeler:) Er faktisk blaupunkt 4-Kanals forsterker (bmw orginal) på den i hanskerommet fant jeg ut. Så spiller meget fint til å være såpass gammel. Kasset adapteren er sånn kasset man putter i med 3,5mm stereo plugg som kommer ut, funker som bare rakkern:) Bilen skal holdes strøken og fin som den står nå<3 Blir og se på forskjellige treff rundtom og. Kom forresten nettop inn etter 2 timer med skinnrensing:-) Edit: Fant noe litt artig baki, haha, Et tyskt "veifarer" sett fra fujifilm med målebånd osv dersom det skulle skje en ulykke pluss engangskamera! Dette er jo bare helt rått:p Dette må være rimelig gammelt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 26, 2008 Share Skrevet Desember 26, 2008 Breie hjul, svarte lykter og senk som faen. Det burde du unne denne! Den var strøken da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Er du gal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Hadde jeg hatt den her hadde jeg ikke skifta en dritt! Strøøøken E30 du har!! Om jeg skulle ha gjort noe, hadde det vell blitt å hatt på ett sett med mtech fjærer, og muligens bbs felger i 15" (trenger ikke vere skrudde).. M-stripenne på rattet kan du også få bytte, koster ikke stort på koed.. Ser ut som merket var litt slitt på den ene sia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå