Gå til innhold

B®O®™ - BMW 325i E30 1986 - Entusiast edition

B®O®™
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og den her skal du montere en forsterker i ? nei ? Det kan du bare ikke mene. Jeg ville ikke endret på en gummi gjennomføring, ikke en skrue, ingenting. Bare gjøre noe om det er snakk om defekter. ; ) At den ikke har 4 kanals forsterker, det er ingen defekt : ) Gratulerer så meget! For ett ufattelig sjeldent syn og se en Pre E30 i denne forfatningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt kasset adapter til mp3 spilleren samt fått prøvd skikkelig ut. Stereoen skal være akkuratt som den er. Dersom jeg skal bytte deler er det kun slitedeler:) Er faktisk blaupunkt 4-Kanals forsterker (bmw orginal) på den i hanskerommet fant jeg ut. Så spiller meget fint til å være såpass gammel. Kasset adapteren er sånn kasset man putter i med 3,5mm stereo plugg som kommer ut, funker som bare rakkern:)

Bilen skal holdes strøken og fin som den står nå<3 Blir og se på forskjellige treff rundtom og.

Kom forresten nettop inn etter 2 timer med skinnrensing:-)

Edit: Fant noe litt artig baki, haha, Et tyskt "veifarer" sett fra fujifilm med målebånd osv dersom det skulle skje en ulykke pluss engangskamera! Dette er jo bare helt rått:p Dette må være rimelig gammelt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt den her hadde jeg ikke skifta en dritt! :) Strøøøken E30 du har!!

Om jeg skulle ha gjort noe, hadde det vell blitt å hatt på ett sett med mtech fjærer, og muligens bbs felger i 15" (trenger ikke vere skrudde)..

M-stripenne på rattet kan du også få bytte, koster ikke stort på koed.. Ser ut som merket var litt slitt på den ene sia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...