Gå til innhold

B®O®™ - BMW 325i E30 1986 - Entusiast edition

B®O®™
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til å være et heftig bra eksemplar dette ja.

Ser ingen grunn til å ikke modifisere den litt, det handler bare om å gjøre det med omhu.

Dvs. ikke forandre på ting som ikke kan settes tilbake i original stand.

Grattis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange fine komentarer, har vist E30`n det og den setter meget stor pris på det :oops:

Det med at jeg kan få mye for den senere osv skjer ikke fordi denne bilen skal være min så lenge den lever:) Og den skal få et langt godt liv med meg som samboer :lol:

Men det jeg vet kommer rett etter skiltene er 60/40 senkesett:) (Tar vare på de gamle selvfølgelig) Så skal jeg kose meg og stelle fint med den. Utenpåmessig skal den først bli helt strøken, fikse en liten bulk i bagasjelokket, og så får jeg se med tiden hva jeg vil gjøre. Syns det er sykt morsomt og ha en slik bil som ikke er skrudd på osv og skal holde den stilren etter det.

Mvh: B®O®™

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg vet kommer rett etter skiltene er 60/40 senkesett:) (Tar vare på de gamle selvfølgelig) Så skal jeg kose meg og stelle fint med den. Utenpåmessig skal den først bli helt strøken, fikse en liten bulk i bagasjelokket, og så får jeg se med tiden hva jeg vil gjøre. Syns det er sykt morsomt og ha en slik bil som ikke er skrudd på osv og skal holde den stilren etter det.

Mvh: B®O®™

Meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en ting jeg lurer på om jeg skal ha forran og det er hvite blinkers. Syns bilen blir veldig clean og ren forran slik. Hva er deres mening? Er jo greit det er morsomt med orange og men syns hvite lager fronten mere nøytral og ren:) Er ikke bestilt noe enda må høre synspunkter først også:P Eneste er vel at da blir det kansje snodig med orange bak?

Hviteblinkers.jpg

Dersom (merk dersom) jeg bestiller blir det dette kittet:

http://i3.ebayimg.com/01/i/06/8f/6c/a6_1_b.JPG

De har samme mønster som de orginale også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...