Spiritus Sancti Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Er du gal ? En ting jeg glemte. Få vekk all den chromen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Gratulerer med et fint eksemplar av E30, men hold den for all del så orginal som mulig! Det vil du tjene på i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Ser ut til å være et heftig bra eksemplar dette ja. Ser ingen grunn til å ikke modifisere den litt, det handler bare om å gjøre det med omhu. Dvs. ikke forandre på ting som ikke kan settes tilbake i original stand. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 Den bilen må holdes helt orginal. klarer du og holde den sånn så kommer du til og få gull og glitter får den senere. gjør du no så er den ikke værdt en dritt. sånne eksemplarer er det svært få av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 Takker for mange fine komentarer, har vist E30`n det og den setter meget stor pris på det Det med at jeg kan få mye for den senere osv skjer ikke fordi denne bilen skal være min så lenge den lever:) Og den skal få et langt godt liv med meg som samboer Men det jeg vet kommer rett etter skiltene er 60/40 senkesett:) (Tar vare på de gamle selvfølgelig) Så skal jeg kose meg og stelle fint med den. Utenpåmessig skal den først bli helt strøken, fikse en liten bulk i bagasjelokket, og så får jeg se med tiden hva jeg vil gjøre. Syns det er sykt morsomt og ha en slik bil som ikke er skrudd på osv og skal holde den stilren etter det. Mvh: B®O®™ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Men det jeg vet kommer rett etter skiltene er 60/40 senkesett:) (Tar vare på de gamle selvfølgelig) Så skal jeg kose meg og stelle fint med den. Utenpåmessig skal den først bli helt strøken, fikse en liten bulk i bagasjelokket, og så får jeg se med tiden hva jeg vil gjøre. Syns det er sykt morsomt og ha en slik bil som ikke er skrudd på osv og skal holde den stilren etter det. Mvh: B®O®™ Meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Bror sa: "Haha ligner på fredriks 628i^^ bare i svart." Husk nå på at Fredrik har 628csi da Men utrolig strøken denne, ta GODT vare på den og ikke sladd den i filler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Er bare en ting jeg lurer på om jeg skal ha forran og det er hvite blinkers. Syns bilen blir veldig clean og ren forran slik. Hva er deres mening? Er jo greit det er morsomt med orange og men syns hvite lager fronten mere nøytral og ren:) Er ikke bestilt noe enda må høre synspunkter først også Eneste er vel at da blir det kansje snodig med orange bak? Dersom (merk dersom) jeg bestiller blir det dette kittet: http://i3.ebayimg.com/01/i/06/8f/6c/a6_1_b.JPG De har samme mønster som de orginale også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Du må ikke finne på å gjøre mer enn nødvendig med denne perlen. Kansje senk, men var ikke 60 40 litt mye på denne? Håper du vet hvor sjelden bil du har og ikke herjer med denne. Da vil du få maaange BMW frelste på nakken:angry: Dette er en urørt drømme bil Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Jeg er fult klar over det da jeg har nøye fulgt med på e30 markedet over maaange år:) kunne ikke blitt mere fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Da vil jeg takke "BMW_Jørg1" som donerer et spylevæske lokk til bilen<3 Det er nå ingenting som mangler på den:p Takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Helhetsinntrykket med hvite blinkere forran blir totalt ødelagt, så fort man ser hekken på bilen, der er de oransje. Behold Oransje forran : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Jupp har bestemt meg for å beholde dem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Helhetsinntrykket med hvite blinkere forran blir totalt ødelagt, så fort man ser hekken på bilen, der er de oransje. Behold Oransje forran : ) Det har jeg aldri fått høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 hm, en skal høre mye : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå