B®O®™ Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Bildeupdate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Råå bil. Bra du har vett å holde den orginal. Er glad for at den har kommet i rette hender... Fortsett med å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Det skal jeg gjøre:) Takk for komentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Supersprint Magnum potte montert:) Bilder i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Samme potte som på min det der, bra valg, pen lyd i den potta Naturligvis bra du beholder gamlepotta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Det ble meget pent med ny potte. Og litt morsomt å se hva som skjulte seg under all dritten før du pusset og lakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Gratulerer! Denne bilen din imponerer meg stadig Mr. Instefjord! Tror vi skal holde oss på landejorda begge 2 jeg! Coilovers fortjener denne, og noen bbs rs 15" Denne er rett og slett nydelig! btw, sett på BMWCCN skilplater, eller Bimmers.no plater Gleder meg til sommeren, da det blir som i gamle dager! Cruising Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Det ble veldig bra med den potta Hva pussa du enderørene med? De ble da så satans blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Takker for komentarer:) Angående endestussene så brukte jeg autosol og en god del tolmodighet:) Angående skiltplater så blir det fra schmiedmann:) Disse her: http://static.schmiedmann.dk/v3/Product ... 53_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Nydelig E30.. Var det jeg hadde lyst på i utgangspunktet, men må gjøre som deg å ta inn en, om en skal få noe som ikke er skrudd i filler eller oppbrukt til en grisehøypris... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 http://i85.photobucket.com/albums/k68/r ... vpotta.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Genialt flott prefacelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Film av nye potta: http://s85.photobucket.com/albums/k68/r ... sprint.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Fin bil Bror : ) Snerten lyd i nypotta : ) Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B®O®™ Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Liten update. Skiltene begjynner og nærme seg. Bilen står på bukker pgå bytte av girgjennomføringsring:p Den er også polert opp^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå