matsn Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 OPPPPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 å opp med seg en siste gang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 da går jeg ned i pris en siste gang. hvis ikke noen er interessert blir de spyleslange holdere:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 last chance:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Mangler det sentermerke (BMW) på en av felgene? Utrolig fine felger, men akkurat nå er ikke lommeboka villig til å åpne seg på noen uker... Legg dem ut igjen litt seinere i vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ja er flotte felger men lite interesse for de tydeligvis:) ja det er sånn klistremerke emblem som klistres på senter. jeg fikk bare med 3 når jeg kjøpte de. Jeg beholder de bare selv om ingen tar de innen i morgen for skal å hente meg nye felger men kan være greit å ha ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg