Gå til innhold

Hvor kjøpe senkesett m/dempere e34 520i

Alsmarken
 Share

Anbefalte innlegg

Som titel sier så lurer jeg på hvor jeg får kjøpt senkesett en min e34 520i for en billig penge :)

Samtidig så lurer jeg på hva som er penest senk på e34? Har hørt så mye forskjellig :) Gjerne legg ut bilde av din BMW og si hvor mye den er senket :D

Takk

Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmiedmann.no har et ganske brett spekter av høyder på sine Lowtec (ikke lowtech) senkesett. disse selges både med og uten fjører.

jeg har Lowtec 60/30 på min, sammen med bilstein B8. og personlig kan jeg ikke klage noe på hverken comforten eller eller hardheten på settet.

det første bildet lyver litt på høyden foran, da den normalt sett er litt høyere. (står i en bakke)

grqvupsgmmj9w5uggria.jpg

l0koygnw7en6f7v3rugt.jpg

optimalt kunne jeg godt tenkt meg 70/20, men tror ikke det eksisterer. ;)

ellers er det jo mange som forhandler senkesett til E34. bl.a GS Bildeler,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du får problemer med 245, hvor breie er felgene dine?

nå kjører jeg 265/35/40 på 18x10" felger, og med 40mm senk bak subba det i skjermbuen. nå, med 30mm bak og valsede hjulbuer er det ikke noe problem selv med full bil og et flyttelass på kroken. ;)

men du skal ikke se så mye på antall mm. senk på de forskjellige merkene. om du finner Ingards E34 her på forumet er den lavere fremme og høyere bak i forhold til min. og han (om jeg husker rett) kjører med Vogtland 50/40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, nå har jeg aldri kjørt E34 med originale dempere, men de er ihvertfall bedre enn jamex fjørene jeg hadde før. demperne vet jeg ingenting om.

ang. høyden er ikke jeg fornøyd. skulle vært enda lavere fremme og gjerne litt høyere bak. så etterhvert blir det no coilovers på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...