S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hva med et maks antall biler ute på en gang, neste gang? Eller kanskje ett eget heat med "drag racing on ice"?
Chris_ Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hva med et maks antall biler ute på en gang, neste gang? Eller kanskje ett eget heat med "drag racing on ice"? Kan bli morsomt for oss med RWD da, ja.. Fryktelig pen bil du hadde, forresten. Et av bildene av meg. Ble rimelig glatt med piggfritt etterhvert, ja!
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hva med et maks antall biler ute på en gang, neste gang? Eller kanskje ett eget heat med "drag racing on ice"? Kan bli morsomt for oss med RWD da, ja.. Fryktelig pen bil du hadde, forresten. Et av bildene av meg. Ble rimelig glatt med piggfritt etterhvert, ja! Takker. Litt dårlig samvittighet for å la henne bli så møkkette men Fikk bekreftet det jeg fryktet også. Coilover som er justert til det hardeste er ekstremt humpette på det føret vi møtte på i dag Sto å så på deg i svingen ved parkeringa der. Så ut som om du skulle hatt noen pigger ja. hehe Ikke det at jeg hadde noe supert grep selv heller men. Og jeg kjørte med piggdekk....
Chris_ Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Pigger hadde nok hjulpet litt, ja! Også rakk jeg ikke å vaske bilen eller noe før jeg dro oppover. Selvom den hadde blitt like møkkete da. Men bilen min pleier ikke å være såå møkkete altså Håper det blir et sånt treff i nær fremtid også. Har flere kompiser som har lyst til å bli med. Må bruke vinteren mens vi har den
Sjøbuse Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 var helt klart glatt med piggfritt ja. hadde ikke mye veigrep i svingene hvertfal. bilen min var ren og pen hjemme. men med 1,5 timer på veien spessielt E6 så blir det fort møkkette. er meget klar for mer jeg også. men vil da ha litt mer system på kjøringen
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Pigger hadde nok hjulpet litt, ja! Også rakk jeg ikke å vaske bilen eller noe før jeg dro oppover. Selvom den hadde blitt like møkkete da. Men bilen min pleier ikke å være såå møkkete altså Håper det blir et sånt treff i nær fremtid også. Har flere kompiser som har lyst til å bli med. Må bruke vinteren mens vi har den Flere av oss som har dårlig samvittighet grunnet møkkette bil tenker jeg. trøster meg med det at jeg har en 4l med avfetting som skal fordeles over og under på bilen i morgen, så da får jeg vel vekk det meste håper jeg Hadde vært moro med flere slike treff. Jeg og de jeg reiste sammens med blir nok med denne gangen også tenker jeg. Neste gang syns jeg det skal komme noen flere bimmers medlemmer og slå seg ned med en camping stol rundt bålet vårt for en liten prat. Var varme nok til en hel bataljon rundt leirbålet istad
ivers Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Før noen retter kritikk mot andre førere, vil jeg heller rette kritikk mot arrangører. Det burde vært et førermøte før noen i det hele tatt ble sluppet utpå, fordi noen kjørte som noen kjerringer og holdt igjen de som faktisk kunne få opp farta på strekka. Man slipper forbi de som kjører fortere enn en, og jeg så flere folk som slutta å sladde og ga på når de så de ble tatt igjen, jeg tviler på at dette var noe konkurranse. Den personen som skriker høyest her er akkurat den personen som nektet å slippe andre forbi. Hver eneste gang jeg ble tatt igjen av evo eller impreza så slapp jeg de forbi, fordi jeg VET at jeg har ingen mulighet til å holde følge med de, og jeg VET at jeg ødelegger deres mulighet til å ha farten bilene deres kan klare å komme opp i oppover banen. Personen som satt på med meg store deler av dagen kan sikkert bekrefte det.
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Før noen retter kritikk mot andre førere, vil jeg heller rette kritikk motarrangører. Det burde vært et førermøte før noen i det hele tatt ble sluppet utpå, fordi noen kjørte som noen kjerringer og holdt igjen de som faktisk kunne få opp farta på strekka. Man slipper forbi de som kjører fortere enn en, og jeg så flere folk som slutta å sladde og ga på når de så de ble tatt igjen, jeg tviler på at dette var noe konkurranse. Den personen som skriker høyest her er akkurat den personen som nektet å slippe andre forbi. Hver eneste gang jeg ble tatt igjen av evo eller impreza så slapp jeg de forbi, fordi jeg VET at jeg har ingen mulighet til å holde følge med de, og jeg VET at jeg ødelegger deres mulighet til å ha farten bilene deres kan klare å komme opp i oppover banen. Personen som satt på med meg store deler av dagen kan sikkert bekrefte det. hvis det er meg du sikter til så tror jeg du må sjekke fakta litt før du sier noe. Gang på gang så måtte jeg bremse opp for å slippe frem disse rally bilene. Runde etter runde måtte jeg stoppe opp fordi disse karene ikke skjønte at det var ett sladde treff. Men ja, flere ganger ga jeg faen i ren irritasjon og holdt det gående, men jeg trakk til andre siden vær gang for at disse karene skulle ha så klar bane som mulig.
Slatan Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Før noen retter kritikk mot andre førere, vil jeg heller rette kritikk motarrangører. Det burde vært et førermøte før noen i det hele tatt ble sluppet utpå, fordi noen kjørte som noen kjerringer og holdt igjen de som faktisk kunne få opp farta på strekka. Man slipper forbi de som kjører fortere enn en, og jeg så flere folk som slutta å sladde og ga på når de så de ble tatt igjen, jeg tviler på at dette var noe konkurranse. Den personen som skriker høyest her er akkurat den personen som nektet å slippe andre forbi. Hver eneste gang jeg ble tatt igjen av evo eller impreza så slapp jeg de forbi, fordi jeg VET at jeg har ingen mulighet til å holde følge med de, og jeg VET at jeg ødelegger deres mulighet til å ha farten bilene deres kan klare å komme opp i oppover banen. Personen som satt på med meg store deler av dagen kan sikkert bekrefte det. Ingen form for heat der man slipper 4x4 for selv selv og rwd og fwd for seg selv? Evenuelt dele dette opp igjen med ispigg og ikke?
ivers Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Før noen retter kritikk mot andre førere, vil jeg heller rette kritikk motarrangører. Det burde vært et førermøte før noen i det hele tatt ble sluppet utpå, fordi noen kjørte som noen kjerringer og holdt igjen de som faktisk kunne få opp farta på strekka. Man slipper forbi de som kjører fortere enn en, og jeg så flere folk som slutta å sladde og ga på når de så de ble tatt igjen, jeg tviler på at dette var noe konkurranse. Den personen som skriker høyest her er akkurat den personen som nektet å slippe andre forbi. Hver eneste gang jeg ble tatt igjen av evo eller impreza så slapp jeg de forbi, fordi jeg VET at jeg har ingen mulighet til å holde følge med de, og jeg VET at jeg ødelegger deres mulighet til å ha farten bilene deres kan klare å komme opp i oppover banen. Personen som satt på med meg store deler av dagen kan sikkert bekrefte det. hvis det er meg du sikter til så tror jeg du må sjekke fakta litt før du sier noe. Gang på gang så måtte jeg bremse opp for å slippe frem disse rally bilene. Runde etter runde måtte jeg stoppe opp fordi disse karene ikke skjønte at det var ett sladde treff. Men ja, flere ganger ga jeg faen i ren irritasjon og holdt det gående, men jeg trakk til andre siden vær gang for at disse karene skulle ha så klar bane som mulig. Man trenger ikke rallybil for å kjøre fort. Og jeg sikta ikke til deg. Det er svært irriterende å bli sperret for 10 runder på rad vel ?
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Man trenger ikke rallybil for å kjøre fort. Og jeg sikta ikke til deg. Det er svært irriterende å bli sperret for 10 runder på rad vel ? Problemet er jo det at rally bilene har en hel annen karakteristik enn hva vi andre stilte med. jeg fikk ganske så høy fart bortover selv også, men på en helt annen måte. Hadde det privilegiet av å bli holdt igjen selv også, men de jeg ble holdt igjen av snurret jo i annenhver sving uansett, så varte ikke så lenge pr gang. (var faktisk to biler som sto for dette hele dagen... hehe) Hvordan ble du sperret inne? Om jeg skal delta på ett slikt treff igjen, noe jeg gjerne kunne tenkt meg, så blir det kun om det blir ett sladde treff der alle går inn for å sladde og holde på. Eventuelt ett eget heat for de som vil teste hvor fort man kan kjøre og hvordan bilen oppfører seg i slike hastigheter på det underlaget. Flere jeg pratet med iløpet av dagen irriterte seg over akkuratt det samme som meg, og håpet på at det vil bli tatt hensyn til om det blir arrangert flere ganger... Flott tiltak av stian og fikse ett slikt kjøretreff til oss
ivers Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Hvordan ble du sperret inne? Flere så at de ble tatt igjen, sluttet sladden og ga på heller for å slippe meg forbi. Det er svært irriterende å da IGJEN ligge og presse på vedkommende oppover banen igjen. Flott tiltak av stian og fikse ett slikt kjøretreff til oss Amen!
S.Arnesen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Se der ja.... kom det noen flere bilder også Hvordan gikk det egentlig med bakfangeren til den hvite evo'en? er det noe å redde, eller er det rett på dynga? Med bakfangeren altså
NeonMuffler Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 dette var morro, gleder meg alt til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå