Glenno Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 S.Arnesen skrev: Flatshift skrev: Er det lov å kjøre med ispigg og ikke bur i bilen på vintertreff?? eller er det bare ispigg= bur ikke bur = piggfritt eller piggdekk. På dette treffet så var det valgfritt, ingen regler angående noe som helst... Merklige greier det der altså. På bimmerstreffet som ble arrangert ifjor fikk vi bare lov til knappt kjøre med vanlige pigg på begrenset antall mens det her altså er lov til ispigg. Jo jo fint for dere under dette stevne sikkert . Jepp da burde det vel åpne opp for andre organiserte arrangører også da . bmw-e36-e46 skrev: bmw ccn avd øst skal ha to hele dager på den banen i vinter. blir som dere prater om, i slutten av jan elle rbeg, av feb. også i mars en gang. Jepp ser fram til dette, selv om det blir flaggvakt eller noe .
Chris_ Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Syns det var rimelig greit sånn vi hadde det nå.. Det burde ikke oppstå noen farlige situasjoner, bare folk bruker litt sunt vett. Jeg prøvde ihvertfall å passe på så godt som mulig hvor alle rundt meg var til alle tider. Da har man oversikt, og da er det bare å sladde, om det er klart.
Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 savner fortsatt masse bilder og filmer!!!! og bilder av bilen min
Ca///e Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 NeonMuffler skrev: men nå er jo de ganske strenge? får vel nesten ikke lov til å sladde... litt lettere med slike treff som dette her, bare å ta med bil å kjøre Man får da virkelig lov til å sladde på BMWCCN sine isbanetreff. Banekjøring om sommeren er noe helt annet.
Chrisss Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Greit carinan og corollaene er røttne, men er bedre å komme med en røtten bil og satse mæx, enn å komme med en bil til 350 000++, og ta det pent;)
S.Arnesen Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Chrisss skrev: Greit carinan og corollaene er røttne, men er bedre å komme med en røtten bil og satse mæx, enn å komme med en bil til 350 000++, og ta det pent;) Nja. problemet er det at alle kommer ikke med gamle røtne biler. de som har en bil til f.eks 30-40 tusen vil nok gjerne passe litt på bilene sine de også. Disse karene som satser "mæx" satser ikke bare med sine egne biler i flere tilfeller...
Chrisss Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 hvis folk er nervøse, så får vi jo heller dele opp i forskjellige heat da;) jævlig irriterendes når folk kjører sakte på bakveien der iallefall.. Kjipt å bli ståendes i kø der som det er morro! men men, drit bra treff, håper snart det blir et til!
Chris_ Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Chrisss skrev: hvis folk er nervøse, så får vi jo heller dele opp i forskjellige heat da;) jævlig irriterendes når folk kjører sakte på bakveien der iallefall.. Kjipt å bli ståendes i kø der som det er morro! men men, drit bra treff, håper snart det blir et til! Føler meg litt truffet av den der.. hehe. Kan nok si at jeg kjørte rimelig sakte på tilbakeveien i begynnelsen, ja. Men kom seg etterhvert. Men som når den audien kjørt ut der, liten plass å komme seg forbi på da, så ville ikke ha full fart der, heller.
Sjøbuse Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 jeg hadde nok ikke den billigste bilen der. men hadde likevel bra fart stortsett hver gang jeg ikke hadde biler forran meg.
NeonMuffler Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 ingen som har flere bilder eller noe video?
Jonas_S Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Savner det selv, var jo en drøss som tok bilder, sikker noen som filma å! Syns ikke disse treffa skal være FOR seriøse heller, er morro å få brukt tinga også. Håper ikke det kommer ene regelen etter den andre nå Men et heat for herjebiler og ett for fin biler er jeg med på, det er jo valgfritt for eierene av enkelt bil om hva de anser bilene sine for.
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Noen enkle regler så de som virkelig vil satse kan få satsa som F uten å måtte stå i fare for andres biler. Har ikke vært der selv, men regner med det blir en tur i løpet av vinteren for å få kjørt i fra meg litt. Om man slipper å kjøre i sammen med de som har awd eller ispigg Går sakte på strekka med meg.
S.Arnesen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Jonas_S skrev: Syns ikke disse treffa skal være FOR seriøse heller, er morro å få brukt tinga også. Håper ikke det kommer ene regelen etter den andre nå Det er mye spillerom imellom anarki og naziregimet. Når det samles mange typer folk på ett slikt arrangemant så trenger man visse retningslinjer for å få det til å fungere så optimalt som mulig...
BimmerE46 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 325icab_88 skrev: sjøbuse skrev: jeg er med 27 desember. kjører 7er. (E38)men har noen spørsmål jeg også. hehe er det no regler der. for jeg er lite inntresert i å kjøre en bil til en kvart mill hviss det kjører biler til 2 tusen rundt uttpå banen uten å tenke på noen andre og som satser alt på banen og driter i om d vraker både sin egen og andre sine biler. Flotters Ja, det vil ikke bli sluppet ut på for mange av gangen, samt at vi vil prøve å slippe utpå de som ikke bryr seg stort om bilen sin samtidig Dette ble jo skrevet før treffet. Men i følge videone så så det ikke ut som toyotane kostet like mye som en EVO, og E46/E36 osv... Og disse kjørte jo sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå