BimmerE46 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 for forsikring gjelder vel ikke på bane? Selvom du har full kasko? Eller?
Stene89 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Forsikringen gjelder ikke på bane nei. gjelder vel bare på NAF godkjent vei? om jeg ikke tar helt feil.
kawaman Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Neste gang det blir noe,så får heller han som holder treffet skille mellom oss som har en brukbar bil og di som har vrak. Så di uten skilt og med prøveskilt ikke blander seg med oss som faktisk bryr seg om bilen.
Sjøbuse Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 jeg kjørte av banen og parkerte flere ganger pga jeg syns det ble mye biler som kjørte som gale uttpå banen.
NeonMuffler Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 er ikke værre enn å dele det opp i forskjellige heat... ett heat på 10min feks hver
Jonas_S Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Enig neon! Men er ikke ute etter å skape dårlig stemming, vi hadde det jo gøy der inne! Og mere gøy skal det bli!
Velox Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Biler er ikke til pynt! De er lagd for å kjøres! Bruk mer penger på motor og det tekniske istedefor plastikk fantastikk. Enig med ulike heat ja!. Skal få ferdig filmen i helga. Har mye materiale fra midt på banen! Mye filming av høy hastighet osv. Spesielt fra 4WD bilen! :D
Jonas_S Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Syns det er ordetnlig morro at folk filmer osv, er noe som kan mimres osv dette!
wagon Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Syns det er ordetnlig morro at folk filmer osv, er noe som kan mimres osv dette! Det er litt av moroa så man kan se tilbake hvor morsomt det er Da starter jeg avgårde til sigdal, er kjøring resten av helga
Velox Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har sett gjennom alt materialet. Ble utrolig bra fra et så lite kamera som v hadde! Neon, du er MYE med! :P Begynner å redigere nå. Kommer film i kveld!
NeonMuffler Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hvordan går redigeringa? legger du det ut på youtube eller?
SteffenM2 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Film klar!Sladdetreff Gardermoen Tøff film! En ting, kan du utdype "Mr. Dårlig dekk skaper kaos" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå